- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij heeft eerst wat liefde nodig
Het is zon typische oude mannen auto, netjes onderhouden maar schijt hebben aan uiterlijk
Moet ook even op zoek naar wat assteunen, de problemen met de versnellingsbak komen heel misschien door laag oliepijl in versnellingsbak of door kapotte koppelomvormer.
Dus ik ga gewoon zelf de olie er uit halen, nieuwe er in gooien en met een beetje geluk wekt de bak zichzelf weer tot leven. Ga gewoon uit van dat een volledige revisie nodig is maar niet geschoten altijd mis.

Indiaantje gespeeld zoals dat bij Sex voor de Buch werd gedaan? @I Xyzyx I - hier een voorstel tot een vervolg;
ff hoesten voor anaal kan ik me herinnerenIndiaantje gespeeld zoals dat bij Sex voor de Buch werd gedaan? @I Xyzyx I - hier een voorstel tot een vervolg;
Hehe. Was dat met die courgette?

heb al reparatie setje besteld voor de barstjes en wat leer verf in zelfde kleur.. ff de versleten plekjes een goed laagje geven en dan overal een dun laagje overheen.. good as new 
De nieuwe X1 (vanaf 2017 ) is stukken beter en ook mooier dan de vorige versie. En voor de prijs moet je het niet doen. 4 000 euro verschil ongeveer. Bij een drie jaar oude wagen is je lening ook duurder dan bij een twee jaar oude wagen.Waarom haal je niet een 3 jaar oude? Heb je veel meer opties en nog genoeg geld over om 5 jaar onderhoud en benzine te betalen
De vorige generatie X1 reed overigens erg fijn, dacht dat het een oude lullen bak zou zijn maar blijkbaar had ik de snelste benzine mee gekregen dus dat ding schoot er vandoor toen dacht yolo stoplicht sprintje.
![]()
![]()
Had niet verwacht dat daar nog oranje onder zou zittenheb al reparatie setje besteld voor de barstjes en wat leer verf in zelfde kleur.. ff de versleten plekjes een goed laagje geven en dan overal een dun laagje overheen.. good as new
![]()
De nieuwe X1 (vanaf 2017 ) is stukken beter en ook mooier dan de vorige versie. En voor de prijs moet je het niet doen. 4 000 euro verschil ongeveer. Bij een drie jaar oude wagen is je lening ook duurder dan bij een twee jaar oude wagen.

Ik rijd al mijn hele leven met oude wagens, en zolang ze betrouwbaar zijn, vind ik dat niet erg. Maar de technologie staat niet stil en veiligheid is zeer belangrijk. Dus ik denk dat het tijd word dat ik een moderne wagen koop. Nieuw is weggegooid geld want je betaald 21 percent aan vadertje staat. En lenen? Tja, wie heeft er vandaag de dag 25000 euro om in 1 keer te geven?Oh ja als je leent kun je beter voor nieuw gaan.. maar waarom zou je lenen? Rondrijden in iets wat in principe niet van jou is?
Ach ik heb ook nooit iets gehad met super dikke auto's. Ik zou niet meer dan 10.000 euro aan een auto uit geven en daar minder plezier aan hebben dan 1 die meer waard is.
Inb4 je hebt 12k betaald voor je polo![]()