- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind persoonlijk de km standen niet zo bijster interessant onder de 5 ton. Maar wel ff leuk om te kieke.
Vind persoonlijk de km standen niet zo bijster interessant onder de 5 ton. Maar wel ff leuk om te kieke.
Goed nieuws... ik heb mijn vrouw kunnen overtuigen het idee van een SUV te laten varen. Ze "kan leven " met een Mazda 6, 2.2 diesel 175 HP. Bank gecontacteerd....
Hahahaha, ja dat klopt. Maar de Mazda 6 was al meer dan 20 maanden mijn eerste keuze. Echter weigerde mijn vrouw elke berline en was het "een SUV of niks". Dus toen was de Mazda 6 van de baan. Er bleven enkel nog de xtrail, quaqai, Mazda cx 5, rav4, CRV, ... over. ALs je dan alle wagens met een cvt schrapt, dan heb je nog maar weinig keuze onder de 30 000 euro.Ook een mooie auto maar, gezien je elke paar dagen van mening veranderd zou ik het eerst ff een paar weken laten inzinken om te kijken of je dan de Mazda 6 ook nog steeds wilt.
ALs het om een tweedehandswagen gaat die reeds een trekhaak heeft dan zit dat al in de prijs.
Goed nieuws... ik heb mijn vrouw kunnen overtuigen het idee van een SUV te laten varen. Ze "kan leven " met een Mazda 6, 2.2 diesel 175 HP. Bank gecontacteerd....

Gierig zijn ze ook,
douchen doen ze het liefst zonder water