MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.821
Hehe, iemand anders post eens 'Klokje Rond'.

leuk :)

• #9.823
Vind persoonlijk de km standen niet zo bijster interessant onder de 5 ton. Maar wel ff leuk om te kieke.

• #9.825
Alles valt en staat met onderhoud en hoe je er mee rijdt.

JUKNRMvl.jpg

Laatst bewerkt:
Vind persoonlijk de km standen niet zo bijster interessant onder de 5 ton. Maar wel ff leuk om te kieke.

ik vind het wel interessant om te weten hoe iemand het 3ton volhoud in een smart.
ik heb er eens 6km in gereden en was er al totaal klaar mee. als ik er meer mee moest rijden had ik die versnellingsbak met een hamer kapot geslagen, wat een klote dingen zijn dat zeg.

• #9.828

'talian pride

• #9.830
Lemporkienie

Goed nieuws... ik heb mijn vrouw kunnen overtuigen het idee van een SUV te laten varen. Ze "kan leven " met een Mazda 6, 2.2 diesel 175 HP. Bank gecontacteerd....

Goed nieuws... ik heb mijn vrouw kunnen overtuigen het idee van een SUV te laten varen. Ze "kan leven " met een Mazda 6, 2.2 diesel 175 HP. Bank gecontacteerd....

Ook een mooie auto maar, gezien je elke paar dagen van mening veranderd zou ik het eerst ff een paar weken laten inzinken om te kijken of je dan de Mazda 6 ook nog steeds wilt.

• Like
Waarderingen: Obee
Ook een mooie auto maar, gezien je elke paar dagen van mening veranderd zou ik het eerst ff een paar weken laten inzinken om te kijken of je dan de Mazda 6 ook nog steeds wilt.
Hahahaha, ja dat klopt. Maar de Mazda 6 was al meer dan 20 maanden mijn eerste keuze. Echter weigerde mijn vrouw elke berline en was het "een SUV of niks". Dus toen was de Mazda 6 van de baan. Er bleven enkel nog de xtrail, quaqai, Mazda cx 5, rav4, CRV, ... over. ALs je dan alle wagens met een cvt schrapt, dan heb je nog maar weinig keuze onder de 30 000 euro.

Een grote koffer is leuk maar echt noodzakelijk is het niet want voor onze reizen kunnen we dan makkelijk een dakkoffer plaatsen van 400 liter. En voor 400 euro heb je een aanhangwagen die je kan gebruiken als je eens iets groters moet verplaatsen.

Trekhaak is anders ook niet goedkoop :p

Nog wat foto's van vorig jaar tijdens het 70 jarig bestaan van Ferrari op het Fiorano circuit in Maranello.
LW7PDqul.jpg

aA6IK9Bl.jpg

CBPrisSl.jpg

RWB4cVnl.jpg

mHkmiMwl.jpg

E5oJjKAl.jpg

y07u6cZl.jpg

Wist je dat dit model in Israël is ontwikkeld., zowel de techniek als design,vandaar dat het zo'n mooie
auto is

en dat kleine Palestijnse kindertjes
deze auto's onder dwang hebben gemonteerd:trollface:

Laatst bewerkt:
Israëliërs zijn wel rare mensen hoor, reed daar rond met mijn Volkswagen kever en mijn rode trui.. komen ze allemaal achter me aan gezet :trollface:

Gierig zijn ze ook,

douchen doen ze het liefst zonder water

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven