AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ik wil die man/ vrouw weleens volgen die in een nuchtere staat de KIΛ dealer binnenloopt, een proefrit maakt, enthousiast wordt en dan zonder blikken of blozen in NL 70k overmaakt voor een Stinger.

( Kia is zich gelukkig bewust van het imago van zijn logo, en heeft geen al te hoge verkoopambities voor de Stinger. Die moet vooral een toonbeeld zijn van wat de Koreanen in hun mars hebben. Missie geslaagd. Met glans.)

in mijn fantasie als lottowinnaar heb ik voor dit exemplaar wel een plaatsje in mijn garage naast natuurlijk de Alfa Giuilia Quadrifoglio - BMW M4 GT - Mercedes C63 AMG Black Series :driving:

4 deurs 6 serie?

Vind ze wel mooi maar toch blijft de q7/A7 Verreweg mijn voorkeur behouden boven de 6 en X6.

Ik wil die man/ vrouw weleens volgen die in een nuchtere staat de KIΛ dealer binnenloopt, een proefrit maakt, enthousiast wordt en dan zonder blikken of blozen in NL 70k overmaakt voor een Stinger.
Dat komt omdat wij KIA hebben meegemaakt toen het nog een paupermerk was. Voor de generatie die na ons komt zal het altijd een hip merk geweest zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.885
Waarvan akte

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.887
( Kia is zich gelukkig bewust van het imago van zijn logo, en heeft geen al te hoge verkoopambities voor de Stinger. Die moet vooral een toonbeeld zijn van wat de Koreanen in hun mars hebben. Missie geslaagd. Met glans.)

in mijn fantasie als lottowinnaar heb ik voor dit exemplaar wel een plaatsje in mijn garage naast natuurlijk de Alfa Giuilia Quadrifoglio - BMW M4 GT - Mercedes C63 AMG Black Series :driving:
Als je al een heel wagenpark hebt, en er ientje bij wil, kan je met zo een stinger wel interessant doen dat je ook 'een ander soort smaak hebt'.

Wat zijn de meningen over de Hyundai i30 N?

Ik ken niemand met >90 miljoen en mooie auto's die denkt kom ik ga even een Stinger halen. Dan zal het al eerder door sponsoring komen bijvoorbeeld. Maar goed, je zal ze erbij hebben- waarschijnlijk het meeste uit Kia landen (Z.Korea etc). Vergeet niet dat het nadeel van meer geld hoe meer dromen van vroeger doorgestreept kunnen worden en wellicht andere (lees grotere en duurdere) in de plaats kunnen komen.

Laatst bewerkt:
PeathEdl.jpg

yGvAQu4l.jpg

y1WvwHJl.jpg

CPuANcKl.jpg

ymojUkUl.jpg

Zjcc875l.jpg

zvlbm0Rl.jpg

MnxJwYJl.jpg

58w8t7Yl.jpg

Ik heb heel veel gelezen over automatische versnellingsbakken en blijkbaar zijn de cvt-bakken van Nissan / Renault echte rommel. Niet kopen dus.

Ik zag van de week die nieuwe Peugeot SUV rijden (ik denk 5008), is dat niks voor je @yasmine. Zag er goed uit al zeg ik het zelf, in het wit met donkere wielen, ramen. De 3008 kan ook is iets compacter.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven