XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Is die ook voor de markt in EU, zie het al heet hier Grandeur. Ik vind de 508 wel iets voor je.

Is die ook voor de markt in EU? Ik vind de 508 wel iets voor je.
Mijn vrouw heeft geen vertrouwen in Peugeot. Ze denkt dat het geen goede kwaliteit is. Vrouwen he...

Die AZera, ik vind geen prijzen terug... Jammer. Ik vermoed dat die al gauw start bij 35000 euro. Maar een prachtige wagen.

Mijn vrouw heeft geen vertrouwen in Peugeot. Ze denkt dat het geen goede kwaliteit is. Vrouwen he...

Die AZera, ik vind geen prijzen terug... Jammer. Ik vermoed dat die al gauw start bij 35000 euro. Maar een prachtige wagen.
Ik snap je vrouw wel enigszins in deze. Een Mazda, Honda of Toyota hebben zich ruimschoots bewezen en zullen langer waardevast blijven? Maar ze doen het idd steeds beter qua design bij Hyundai.

Goede keuze. :thumbup: Te weinig sedans meer op de weg. Ik promoot ze.

Hier nog wat alternatieven als je je alweer bedenkt:
Audi A4 2.0 TDI ultra 190pk
BMW 3-serie 320d
Citroen C5 BlueHDi 180 Collection Business
Ford Mondeo 2.0 TDCi 180pk Vignale
Honda Accord 2.2 i-DTEC 180 Type S
Infiniti Q70 3.0D GT
Jaguar XE 20d Pure
Mercedes-Benz C-klasse C 250 d
Opel Insignia 2.0 CDTI Bi-Turbo Cosmo
Peugeot 508 Blue Lease Premium 2.0 BlueHDi 180
Volkswagen Passat 2.0 TDI 190pk Highline
Volvo S60 D4 Kinetic

Citroën C5 laatste Citroën met befaamde veersysteem
Infiniti is wel een klasse hoger

Heb ze uitgekozen die in 2015 verkocht werden dus nu met kop er af. 2016 was er ook deze al
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTD 180pk Eco Business
Ook mooi lijstje. Een auto waarvan de kop af is zou ik naar kijken, meer keuze binnen het budget. Als je per se nieuw wilt, ook wat voor te zeggen maar dan ben je duurder uit en betaal je flinke afschrijving.

Beeld ik het me in of heeft het interieur van de BMW (3 en 5 reeks) aan kwaliteit en klasse ingeboet in de afgelopen tien jaar?

Beeld ik het me in of heeft het interieur van de BMW (3 en 5 reeks) aan kwaliteit en klasse ingeboet in de afgelopen tien jaar?

Beeld je je in denk ik, de concurrentie is gewoon stukken beter geworden. Vergelijk een BMW uit het jaar 2000 met een Peugeot uit 2000 en doe dat nu eens..

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.867
Ook mooi lijstje. Een auto waarvan de kop af is zou ik naar kijken, meer keuze binnen het budget. Als je per se nieuw wilt, ook wat voor te zeggen maar dan ben je duurder uit en betaal je flinke afschrijving.
Ford en BMW als je van sturen houdt

Kwaliteit interieur is heel goed over het algemeen bij bmw. Het is alleen niet bij de normale uitvoeringen en modellen overdadig. En dat is al jaren min of meer hetzelfde, pas bij de meest recente vallen meer veranderingen op. Mercedes en Audi hebben daar wat meer aandacht aan geschonken de laatste jaren, moesten ze ook overigens. Smaken verschillen, ik heb in een paar dikke Benz modellen gezeten en niks dan lof, de gekleurde lijn die doorgetrokken wordt rondom heel fraai om een voorbeeld te noemen.

Kwaliteit interieur is heel goed over het algemeen bij bmw. Het is alleen niet bij de normale uitvoeringen en modellen overdadig. En dat is al jaren min of meer hetzelfde, pas bij de meest recente vallen meer veranderingen op. Mercedes en Audi hebben daar wat meer aandacht aan geschonken de laatste jaren, moesten ze ook overigens. Smaken verschillen, ik heb in een paar dikke Benz modellen gezeten en niks dan lof, de gekleurde lijn die doorgetrokken wordt rondom heel fraai om een voorbeeld te noemen.
Ja maar die nieuwe trend om een tablet er zo bovenop te plakken, soooooooooooooo aftermarket gevoel. jammer.

Ja dat scherm is Audi aan het afserveren bij de nieuwste modellen. Bij de GT-R zit het er nog gewoon. Bij de E63s AMG Edition 1 weer niet, dat ziet er heel gelikt uit en ik denk dat dit voorbeeld is voor de komende nieuwere modellen. Bij de S65/63 en G zit het er ook niet meer in (uit me hoofd).

Ja maar die nieuwe trend om een tablet er zo bovenop te plakken, soooooooooooooo aftermarket gevoel. jammer.

:roflol: precies dat, alsof ze bezig waren met een interieur en alsof iemand 5 minuten voor het af moest zijn zich realiseerde dat ze er nog een scherm in moesten plaatsen.

Ff dubbelzijdig tape op de dash en er een iPad tegen aan rammen

Frans design (Peugeot ,Citroen en Renault ) is met recht verfrissend te noemen ,

de nieuwe Espace of 5008 GT zijn dikke bakken

alleen jammer van die ruk restwaarde

LY9qmF1l.jpg
pDeW4frl.jpg

XX6mxdxl.jpg

33VCbrCl.jpg
PBpYvG2l.jpg

VLnqx0ml.jpg
wWyV7o4l.jpg

f2NfQOal.jpg
pkPoTUUl.jpg

lqKUNgKl.jpg

• #9.877

Kia Stinger

Een laatste minpunt is tot slot weggelegd voor de ZF-achttrapsautomaat. Durven we die bij BMW uitvoerig bewieroken, dan wil hij in de Kia iets later reageren of langer in toeren blijven hangen. Of hoe de software van de hardware nog steeds merkafhankelijk is.

Opmerkelijk, waarom laat ZF Friedrichshafen dit toe? :thinking:

• #9.880
Ik wil die man/ vrouw weleens volgen die in een nuchtere staat de KIΛ dealer binnenloopt, een proefrit maakt, enthousiast wordt en dan zonder blikken of blozen in NL 70k overmaakt voor een Stinger.

Terug
Naar boven