XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

vreselijke spoilertje achterop

Rijd er hier iemand een Golf 5 GTI?

DUMP: :heart: (zal best dat mensen meer op supercars vallen maar dit zijn mijn favorieten)

stance-works-avila-motoring-invitational-title.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3498186819_969fc25f6e.jpg

4423645161_d1c2be68de_o.jpg

stance-works-datsun-240z-57230.jpg

Stanceworks-1.jpg

sstp_1102_01_o%2Bjza80_toyota_supra_turbo%2Brear_right_view.jpg

oooit, ooit, wil ik nog is een vette E36 rijden, als weekendcar. Zomaar voor een paar maanden of zo :).

nah 'k wil em puur voor de swagattack

lekker laag, breed staal d'r onder, skrapin' the streetz

nah 'k wil em puur voor de swagattack

lekker laag, breed staal d'r onder, skrapin' the streetz

Ook gaaf ja. Dan is het prima te betalen hoor.

Ik heb zelf een miata gehad die slammed en stanced was, blijf het ook gave dingen vinden.

Toch is een 240z wel echt een droom auto HHHNNNGGG.

Ook gaaf ja. Dan is het prima te betalen hoor.

Ik heb zelf een miata gehad die slammed en stanced was, blijf het ook gave dingen vinden.

Toch is een 240z wel echt een droom auto HHHNNNGGG.

Kerel die ik ken via sportschool heeft er 1, zelf opgeknapt toen (monteur). Mat grijs (zoiets) en komt echt een bruut geluid uit :D

Nog mannen met smaak hier, bij mij is alles wat Japans is wel gegeerd, hoop ooit nog wel eens een AE86 te bezitten, maar deze worden wel steeds duurder om aan te kopen..
Die GTR van de laatste foto is ook ongelofelijk knap, maar is nog een pak duurder dan een ae86.
Of een Supra natuurlijk, maar onderhoud is dan weer onbetaalbaar voor de gewone werkmens...

Grtzz

Nog mannen met smaak hier, bij mij is alles wat Japans is wel gegeerd, hoop ooit nog wel eens een AE86 te bezitten, maar deze worden wel steeds duurder om aan te kopen..
Die GTR van de laatste foto is ook ongelofelijk knap, maar is nog een pak duurder dan een ae86.
Of een Supra natuurlijk, maar onderhoud is dan weer onbetaalbaar voor de gewone werkmens...

Grtzz

Ik ken zat mensen die een skyline of supra rijden hoor, het is duur maar niet onhaalbaar.

Ae86 is ook onwijs gaaf, maar bijna geen goeie te vinden helaas.

Een skyline of supra oid is echt wel te betalen idd. Gewoon naar de UK gaan en er een van daar importeren, scheelt al een hoop.

Ik ben wel gecharmeerd van deze bad boy:

Daarnaast vind ik het laatste model 9-5 ook erg gaaf.

Gaaf! 2 takt?

Ja nieuwe 9-5 is prachtige auto.
Jammer genoeg te duur en te zwaar.. Moet zich meten met a6 en e-klasse ed..

Ja is 2 takt inderdaad, ik heb er zelf geen hoor. Maar zou er ooit graag eentje als tweede auto bij willen hebben. :)

De 9-5 is helaas nog aardig aan de prijs, tot die wat gedaald is hoop ik tussen mn huidige Volvo s40 en de Saab nog een Lexus is220 te rijden haha.

maar dan zit je met dat stuur aan de verkeerde kant?

Mijn vorige Impreza was ook rechts gestuurd, ben je idd direct gewend, alleen een beetje sukkelen bij de parkings met slagbomen en dergelijke ja :D

Ivm met skyline en supra: aankopen valt idd best mee, maar al wat erbij komt kijken: de meesten zijn wss niet al te lief behandeld en die rb26 en 2jz blokjes zijn dus binnen de kortste keren aan een revisie toe.. Heb zo al enkele verhalen gelezen waar de nieuwe eigenaar al binnen de eerste week na aankoop al mocht beginnen met de blok eruit te halen..

Grtzz

Terug
Naar boven