peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
haha, deze heeft een maatje van me gespot in zuid-afrika
![]()
NiceVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, deze heeft een maatje van me gespot in zuid-afrika
![]()
NiceHij geeft 1 op 14 aan als gebruik. Alleen als ik het na het tanken uitreken zit ik eerder op 1 op 12.Die turbo blokjes van Golf zijn wel echt geweldig!
Maar als ik echt mocht kiezen zou ik toch eerder voor een 123d gaan, hoewel ik natuurlijk niet objectief ben
Hoe zit het met het verbruik van je Golf?
Nee dat deed jouw golf alleen
Hoe is die SMG van bmw? Heb daar nog nooit in gereden...Nice man, zou wel een golf 5 gti dsg in mijn bezit willen hebbenRij nu in een bmw e46 330 smg. (Rij ik een std gti wel mee uit
)
Valt me op dat er echt teveel 1.4 de gti "look" hebben, neem dan gewoon een echte gti.
Sneller op toeren of niet, dat heeft alleen nut in z'n 1 en 2. Daarna ga ik het winnenMtm setje? Ken iemand die mtm gtd heeft en die heeft ook 220 pk
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Standaard gold gti rijd die getunede gtd er gewoon uit hoor, koppel is niet alles, benzine komt veel sneller op toeren.

Sneller op toeren of niet, dat heeft alleen nut in z'n 1 en 2. Daarna ga ik het winnen
Ik tik me dsg direct over naar z'n 2 bij optrekken.
Ik kan het nog wel eens proberen met 190-200pk op 790kg. :$
Jij hebt wel meer grip denk ik..

Hoe is die SMG van bmw? Heb daar nog nooit in gereden...

Mtm setje? Ken iemand die mtm gtd heeft en die heeft ook 220 pk
---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Standaard gold gti rijd die getunede gtd er gewoon uit hoor, koppel is niet alles, benzine komt veel sneller op toeren.
Ik denk dat je het daarmee makkelijk genoeg mee moet kunnen redden.
Zelf heb ik ook een normale peugeot 309 alleen dan helemaal verbouwd en hij is sneller als de audi S8 die ik er langs rijd![]()

Grrapjas die I Xyzyx I
Een stock GTI V doet 0-100 ongeveer in 7 sec, een GTD met alle aanpassingen van Sniezel zit dat zeker een sec onder denk ik![]()
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat standaard gti sneller isGa spelen nooit dat GTI wint.
Durf mijn geld makkelijk in te zetten op een GTD.

Mijn 180pk voertuigje gaat van 0-100 in 3 seconden, en van 0-161 in 5.5![]()

Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat standaard gti sneller is
En mtm gtd met 220 pk zit boven de 7 sec naar de 100
Edit: 7.2 naar 100 voor gtd en 6.5 voor standaard gti
---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------
Hoeveel zet je in? Dan wil ik wel moeite doen om de 220 pk gtd en een standaard gti te regelen.

Nee lijkt me ook niet als je dat geld moet geven aan je tegenstander.