XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

haha, deze heeft een maatje van me gespot in zuid-afrika

2dv62qv.jpg

:roflol: Nice

Die turbo blokjes van Golf zijn wel echt geweldig!
Maar als ik echt mocht kiezen zou ik toch eerder voor een 123d gaan, hoewel ik natuurlijk niet objectief ben:D

Hoe zit het met het verbruik van je Golf?
Hij geeft 1 op 14 aan als gebruik. Alleen als ik het na het tanken uitreken zit ik eerder op 1 op 12.
Maar dat is alleen als ik gas geef. Als ik gewoon snelweg rij redt hij 1 op 18.

Ik ben altijd fan van BMW geweest, heb alles gereden, van x5 tot 3 serie. Geweldige autos.
Enige die ik nog wilde rijden was een 535d met M pakket.

Maar start hij ook op afstand? :o
Nee dat deed jouw golf alleen :D

Nice man, zou wel een golf 5 gti dsg in mijn bezit willen hebben :D Rij nu in een bmw e46 330 smg. (Rij ik een std gti wel mee uit :D)
Valt me op dat er echt teveel 1.4 de gti "look" hebben, neem dan gewoon een echte gti :o.
Hoe is die SMG van bmw? Heb daar nog nooit in gereden...

Mtm setje? Ken iemand die mtm gtd heeft en die heeft ook 220 pk

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Standaard gold gti rijd die getunede gtd er gewoon uit hoor, koppel is niet alles, benzine komt veel sneller op toeren.
Sneller op toeren of niet, dat heeft alleen nut in z'n 1 en 2. Daarna ga ik het winnen :D
Ik tik me dsg direct over naar z'n 2 bij optrekken.

Sneller op toeren of niet, dat heeft alleen nut in z'n 1 en 2. Daarna ga ik het winnen :D
Ik tik me dsg direct over naar z'n 2 bij optrekken.

Voor zover ik weet was er geen enkel moment dat de gtd inliep op de gti.. Polo gti was ook vlotter weg dan de gtd

Neemt niet weg dat de gtd ook een leuk bakkie is, lekker vlot is en toch zuinig maar sneller dan een standaard golf gti was de 220pk mtm gtd zeker niet.

Ik kan het nog wel eens proberen met 190-200pk op 790kg. :$

Jij hebt wel meer grip denk ik..

Ik denk dat je het daarmee makkelijk genoeg mee moet kunnen redden.
Zelf heb ik ook een normale peugeot 309 alleen dan helemaal verbouwd en hij is sneller als de audi S8 die ik er langs rijd :p

Mtm setje? Ken iemand die mtm gtd heeft en die heeft ook 220 pk

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Standaard gold gti rijd die getunede gtd er gewoon uit hoor, koppel is niet alles, benzine komt veel sneller op toeren.

Ga spelen nooit dat GTI wint.
Durf mijn geld makkelijk in te zetten op een GTD.

Grrapjas die I Xyzyx I :roflol:

Een stock GTI V doet 0-100 ongeveer in 7 sec, een GTD met alle aanpassingen van Sniezel zit dat zeker een sec onder denk ik ;)

Ik denk dat je het daarmee makkelijk genoeg mee moet kunnen redden.
Zelf heb ik ook een normale peugeot 309 alleen dan helemaal verbouwd en hij is sneller als de audi S8 die ik er langs rijd :p

Qua vermogen zou ik het wel moeten redden ja.

Maar ik denk dat ik te veel wielspin heb.
Plus hij heeft dsg dus kan veel sneller weg, zeker als hij meteen naar 2 schakelt. :p

Ik kan wel weg launchen in 2 Maarja als ik in 3 nog steeds wielspin heb schiet het ook niet op haha.

Golf 5 gti/gtd lijkt me ook wel leuke daily.

Grrapjas die I Xyzyx I :roflol:

Een stock GTI V doet 0-100 ongeveer in 7 sec, een GTD met alle aanpassingen van Sniezel zit dat zeker een sec onder denk ik ;)

:roflol: Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat standaard gti sneller is

En mtm gtd met 220 pk zit boven de 7 sec naar de 100

Edit: 7.2 naar 100 voor gtd en 6.5 voor standaard gti

---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

Ga spelen nooit dat GTI wint.
Durf mijn geld makkelijk in te zetten op een GTD.

Hoeveel zet je in? Dan wil ik wel moeite doen om de 220 pk gtd en een standaard gti te regelen.

3 Barkie per run jij hebt toch geld zat.

Mijn 180pk voertuigje gaat van 0-100 in 3 seconden, en van 0-161 in 5.5 :x

:roflol: Ik heb het met mijn eigen ogen gezien dat standaard gti sneller is

En mtm gtd met 220 pk zit boven de 7 sec naar de 100

Edit: 7.2 naar 100 voor gtd en 6.5 voor standaard gti

---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

Hoeveel zet je in? Dan wil ik wel moeite doen om de 220 pk gtd en een standaard gti te regelen.

mtm levert volgens mij alleen maar een chip 170pk hoor. Had die mtm dan ook een andere turbo etc?
Want ik zit volgens mij met hooguit 6,5 sec op de 100

Nice!

Gaat ook bizar hard zo'n ding.

Tijdje terug met de skyline nek aan nek gezeten met een r1 haha.
Die gast keek alleen nog maar recht naar voren toen we stil stonden. :roflol:

Skyline had 700pk voor iemand gaat bashen dat skyline nooit zo snel is.

Terug
Naar boven