Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Mijn vorige Impreza was ook rechts gestuurd, ben je idd direct gewend, alleen een beetje sukkelen bij de parkings met slagbomen en dergelijke ja :D

Ivm met skyline en supra: aankopen valt idd best mee, maar al wat erbij komt kijken: de meesten zijn wss niet al te lief behandeld en die rb26 en 2jz blokjes zijn dus binnen de kortste keren aan een revisie toe.. Heb zo al enkele verhalen gelezen waar de nieuwe eigenaar al binnen de eerste week na aankoop al mocht beginnen met de blok eruit te halen..

Grtzz

Dat is vaak het geval als je bij een particulier koopt.
Mocht je er 1 willen kopen moet je maar even een pm sturen, ik weet een bedrijf waar ze wel betrouwbare dingen verkopen.

Ik zou persoonlijk voor een rb26 gaan. 2jz is net een vrachtwagenmotor, internals zijn veel zwaarder en duurt echt een eeuwigheid voor het is opgespoeld als je een beetje leuke turbo er op hebt. Verder heb je bij een gtr natuurlijk awd.

ik heb me waggi groen gespoten.

maxresdefault.jpg

Ah bijna mooi man!

Mat grijs is wel hhhnnnggg.

Morgen laat ik onder garantie een nieuw roetfilter monteren. Gaf al 2x storing uitlaatgas op het display.
Wel een heerlijke motor die 136 pk/320 nm HDI van Peugeot :D

Het Auto Topic

De BMW 123d ook een zeer leuke diesel met kleine motor. Standaard sterker dan golf gti

kijk, dat lijkt er meer op.

die 1 serie zie je zo ziekelijk veel rond rijden, doe mij dan maar de GTI ;)
Kijk maar eens hoeveel 123d er te koop staan op internet. Niet veel

Gti's veel meer. Nadeel van een 1 serie vond ik wel dat ie iets te klein is. De stoel zit wat achter diemidden balk Vd deur waardoor je niet echt een comfortabele uit stap hebt

Ik kan makkelijk nog naar de 250pk, maar dan heb ik geloof ik tegen de 600nm koppel, en dan rij ik niet lang meer :D

Een normale golf gti heeft maar 280nm, ik zit rond de 500nm!

Ik denk dat je met je gti 270pk nodig hebt om mij met 220pk tdi eruit te rijden.

Ik kan makkelijk nog naar de 250pk, maar dan heb ik geloof ik tegen de 600nm koppel, en dan rij ik niet lang meer :D

Ik denk dat je met je gti 270pk nodig hebt om mij met 220pk tdi eruit te rijden.

Die turbo blokjes van Golf zijn wel echt geweldig!
Maar als ik echt mocht kiezen zou ik toch eerder voor een 123d gaan, hoewel ik natuurlijk niet objectief ben:D

Hoe zit het met het verbruik van je Golf?

123d zou zeker ook mijn voorkeur hebben. Rij nu met een 120d met chip. 202pk en 432Nm. Zeker voldoende momenteel.

Ik kan het nog wel eens proberen met 190-200pk op 790kg. :$

Jij hebt wel meer grip denk ik..

Ik rij in een Gti uitgevoerde Diesel. Wel met meer Pk dan een GTI :)

2.0 TDI DSG, andere injectoren, grotere turbo, custom chip, DSG tuning en 220pk

Nice man, zou wel een golf 5 gti dsg in mijn bezit willen hebben :D Rij nu in een bmw e46 330 smg. (Rij ik een std gti wel mee uit :D)
Valt me op dat er echt teveel 1.4 de gti "look" hebben, neem dan gewoon een echte gti :o.

Net zoals al die 3 en 5 reeksjes met een M-logo erop :D

Ik rij in een Gti uitgevoerde Diesel. Wel met meer Pk dan een GTI :)

2.0 TDI DSG, andere injectoren, grotere turbo, custom chip, DSG tuning en 220pk

Mtm setje? Ken iemand die mtm gtd heeft en die heeft ook 220 pk

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Standaard gold gti rijd die getunede gtd er gewoon uit hoor, koppel is niet alles, benzine komt veel sneller op toeren.

haha, deze heeft een maatje van me gespot in zuid-afrika

2dv62qv.jpg

Terug
Naar boven