- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Behalve dan een gele S2000 cabrio, om lekker samen ballonnen mee op te blazen.
Een oranje is beter

En
Ik kan zo nog wel een paar uur doorgaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behalve dan een gele S2000 cabrio, om lekker samen ballonnen mee op te blazen.

Ik peste mijn broertje met het feit dat hij geen echte bmw had omdat hij een 316 reed XDEen vriend van mij heeft ook een aantal jaar een 6-serie gehad. Ik vond het altijd wel leuk om hem er op te wijzen dat hij slechts het instapmodel van die serie had.![]()
ik hoef geen nieuwe wagen, 2e hands is primaBeste optie mijns inziens als eigen geld niet toereikend is, een occasion kopen die wel binnen budget valt.
- Niet jouw eigendom, zit meestal vast aan x aantal km, voortijdig verbreken kan dure grap zijn, private lease heeft of kan invloed hebben op zaken als hypotheek, relatief duur bij veel schadevrije jaren.
- Als je geen of onvoldoende eigen geld hebt maar wel een nieuwe auto wilt rijden, dan is het volgens mij in veel gevallen goedkoper dan een lening aangaan en daarvan auto aanschaffen, vast bedrag per maand en dus inzicht, goedkoper dan nieuw aanschaffen met eigen geld, seniorvriendelijk (ouderen kunnen vaak lastig lenen).
https://www.consumentenbond.nl/auto/private-lease
.Seat Leon
Klinkt wel erg goed en is rap. FR Business Intense en BeatsAudio is echt geweldig. Alleen het verbruik is gewoon ruk binnen de bebouwde kom. Ik haal net 1 op 12 en ik dan rijd ik normaal. Snelweg 1 op 19 maar daar rijd ik haast nooit.