MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

:nope:
Behalve dan een gele S2000 cabrio, om lekker samen ballonnen mee op te blazen.:D

Een oranje is beter :heart::heart:

En :yes:

Toyota-Supra.jpg

t4jkcv7svvv39geej75l.jpg

58c8320a3d5f1_Exterior23-1-940x613.jpg

ms4c6348.jpg

Ik kan zo nog wel een paar uur doorgaan :P

v543ul4l.jpg

BMW is nooit slecht ^^

t7VDu60l.jpg

Een vriend van mij heeft ook een aantal jaar een 6-serie gehad. Ik vond het altijd wel leuk om hem er op te wijzen dat hij slechts het instapmodel van die serie had. :)
Ik peste mijn broertje met het feit dat hij geen echte bmw had omdat hij een 316 reed XD

• Like
Waarderingen: Bubs
Zitten er eigenlijk voordelen aan private lease tegenover het gewoon kopen van een auto?

Als je het geld voor een nieuwe niet hebt liggen of als je dat binnenkort ergens anders voor nodig hebt is het een goedw optie, maar op de lange termijn ben je duurder uit.

• Niet jouw eigendom, zit meestal vast aan x aantal km, voortijdig verbreken kan dure grap zijn, private lease heeft of kan invloed hebben op zaken als hypotheek, relatief duur bij veel schadevrije jaren.
  • Als je geen of onvoldoende eigen geld hebt maar wel een nieuwe auto wilt rijden, dan is het volgens mij in veel gevallen goedkoper dan een lening aangaan en daarvan auto aanschaffen, vast bedrag per maand en dus inzicht, goedkoper dan nieuw aanschaffen met eigen geld, seniorvriendelijk (ouderen kunnen vaak lastig lenen).
Beste optie mijns inziens als eigen geld niet toereikend is, een occasion kopen die wel binnen budget valt.

https://www.consumentenbond.nl/auto/private-lease

Dat viel mij dus ook al op haha.. Ik hoor er de laatste tijd steeds meer mensen over maar zag de maandbedragen(nog excl brandstofkosten) en snapte niet dat waarom het zo wordt aangeprezen

• Niet jouw eigendom, zit meestal vast aan x aantal km, voortijdig verbreken kan dure grap zijn, private lease heeft of kan invloed hebben op zaken als hypotheek, relatief duur bij veel schadevrije jaren.
  • Als je geen of onvoldoende eigen geld hebt maar wel een nieuwe auto wilt rijden, dan is het volgens mij in veel gevallen goedkoper dan een lening aangaan en daarvan auto aanschaffen, vast bedrag per maand en dus inzicht, goedkoper dan nieuw aanschaffen met eigen geld, seniorvriendelijk (ouderen kunnen vaak lastig lenen).
Beste optie mijns inziens als eigen geld niet toereikend is, een occasion kopen die wel binnen budget valt.

https://www.consumentenbond.nl/auto/private-lease
ik hoef geen nieuwe wagen, 2e hands is prima:).
Ik maak weinig kilometers per jaar(~15k). Zat te kijken voor een VW Golf vanaf bouwjaar 2008 a 2009 met max 100k km erop dus voor een 6500 heb je een meer dan prima wagen. Hebben jullie nog andere alternatieven qua wagens?

Laatst bewerkt:
Met die criteria heb je met een Golf denk ik de beste keuze, al hoewel ik denk dat je er niet veel zult vinden voor die prijs. Iets ouder of iets duurder zal je er genoeg vinden.

Doe dat nog maar een keer als het droog is.

Deze heb ik sinds 1 jaar in mijn bezit (op het plaatje is niet mijn auto maar heb wel precies deze).

115pk uit een 1.0 TSI:emo: Klinkt wel erg goed en is rap. FR Business Intense en BeatsAudio is echt geweldig. Alleen het verbruik is gewoon ruk binnen de bebouwde kom. Ik haal net 1 op 12 en ik dan rijd ik normaal. Snelweg 1 op 19 maar daar rijd ik haast nooit.
i283726789545955774.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.480
1.0i niet lang terug waren nog voor boodschappenautootjes (cuore slash alto)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven