XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Iemand die me kan adviseren omtrent een kleine auto die goedkoop is qua onderhoud en maandelijkse kosten? Zat zelf te denken aan een Seat Mii, maar ben echt een leek wat autos betreft. Dus laat me graag adviseren.

Budget is zo'n 5k.

Iemand die me kan adviseren omtrent een kleine auto die goedkoop is qua onderhoud en maandelijkse kosten? Zat zelf te denken aan een Seat Mii, maar ben echt een leek wat autos betreft. Dus laat me graag adviseren.

Budget is zo'n 5k.
Toyota Yaris, Mazda 2, Opel Corsa, Hyundai i10.

Mazda 2 ziet er imo ook nog eens leuk uit, een i10 in het zwart is ook niet verkeerd.

2 van de favorieten uit mijn jeugd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.505
Mooi geel is niet lelijk

giphy.gif

giphy.gif

• #10.511
Gave Bak Derksen.

• #10.513
Heette jij eerst niet anders, Rain? Ben het ff kwijt. Trouwens je quote verkeerd.

• Like
Waarderingen: Rain
Zo’n dikke zes liter V12 compenseert het aantal prius rijders. Over smaak valt te twisten. De Bentayga vond ik erg wennen maar in bepaalde kleuren kwam die m.i. goed uit de verf.

[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

De Bentayga vond ik erg wennen maar in bepaalde kleuren kwam die m.i. goed uit de verf.

vandaag deze voor het eerste in het wild gezien ( Weert) zwarte kleur (mag ik dat wel zo zeggen) dikke bak ,top 5 materiaal bij lottowinst,

samen ( uiteraard niet op dezelfde plaats) met 1 Stelvio (kutkleur ,jammer) en 1 Giulia ,beide jammer genoeg geen Quadrifoglio's ,ik denk Veloce ,maar al met al een topdag voor mij :heart: Alfa

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
vandaag deze voor het eerste in het wild gezien ( Weert) zwarte kleur (mag ik dat wel zo zeggen) dikke bak ,top 5 materiaal bij lottowinst,

samen ( uiteraard niet op dezelfde plaats) met 1 Stelvio (kutkleur ,jammer) en 1 Giulia ,beide jammer genoeg geen Quadrifoglio's ,ik denk Veloce ,maar al met al een topdag voor mij :heart: Alfa

Bij ons de buurt rijdt een zwarte Giulia Quadrifoglio rond, komt wekelijks zijn dochter een paar keer afzetten aan de gym voor dansles.
Altijd kwijlen bij het zicht en geluid :rolleyes:

Bij ons de buurt rijdt een zwarte Giulia Quadrifoglio rond, komt wekelijks zijn dochter een paar keer afzetten aan de gym voor dansles.
Altijd kwijlen bij het zicht en geluid :rolleyes:

ik heb helaas nog nooit een Quadrifoglio in het wild gezien of gehoord, binnenkort maar eens masturberen bij een Alfa dealer

Terug
Naar boven