- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toyota Yaris, Mazda 2, Opel Corsa, Hyundai i10.Iemand die me kan adviseren omtrent een kleine auto die goedkoop is qua onderhoud en maandelijkse kosten? Zat zelf te denken aan een Seat Mii, maar ben echt een leek wat autos betreft. Dus laat me graag adviseren.
Budget is zo'n 5k.
Geel is prachtig. Helemaal als je ergens bent waar vaak de zon schijnt.
RR Cullinan
Hoe kán het dat mensen dit mooi vinden. Net als de Engelse Bentley taxi.
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
Klopt. Remonmn4 .Heette jij eerst niet anders, Rain? Ben het ff kwijt. Trouwens je quote verkeerd.
De Bentayga vond ik erg wennen maar in bepaalde kleuren kwam die m.i. goed uit de verf.
Alfavandaag deze voor het eerste in het wild gezien ( Weert) zwarte kleur (mag ik dat wel zo zeggen) dikke bak ,top 5 materiaal bij lottowinst,
samen ( uiteraard niet op dezelfde plaats) met 1 Stelvio (kutkleur ,jammer) en 1 Giulia ,beide jammer genoeg geen Quadrifoglio's ,ik denk Veloce ,maar al met al een topdag voor mijAlfa

Bij ons de buurt rijdt een zwarte Giulia Quadrifoglio rond, komt wekelijks zijn dochter een paar keer afzetten aan de gym voor dansles.
Altijd kwijlen bij het zicht en geluid![]()