AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

1.0i niet lang terug waren nog voor booschappenautootjes (cuore slash alto)
Haha ja bizar he. Toen ik deze kocht was de 1.5 TSI (4 cilinder) er nog niet en was dit de krachtigste (3 cilinder). Maar heb er echt geen spijt van, die 4 cilinder klinkt echt voor geen meter.

Had ook voor die nieuwe Polo gekeken maar die is véél duurder als je dezelfde opties wilt. Daarnaast vind ik de nieuwe Ibiza oprecht mooier dan de nieuwe Polo, veel stoerder (FR tegenover de R-line). Vond ik bij de vorige generatie niet maar nu wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.482
Witte polo niet doen. Als je in de randstad rijdt kans om om het leven te komen. (vergismoord)

Last weekend
giphy.gif
giphy.gif

RSR

giphy.gif

[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
giphy.gif

giphy.gif
giphy.gif

Een Stratos in de spoiler bruh?Really?:sad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk dat ik m'n polo ook maar ga veilen voor het goede doel.:thinking:

giphy.gif

giphy.gif

Een Countach LP400?

Bijna. Dit is de laatste editie de Countach 25 Anniversario, en gebaseerd op de een na laatste Countach LP500 QuattroValvole. Eigenlijk een “nieuwe” in vergelijking met voorgaande edities. Onder andere een aangepaste ophanging, voorspoiler, koelopeningen, delen van de achterspoiler, nieuwe motorkap, achterlichten, andere wielen. Ook aan de binnenkant is het nodige aangepast. Deurpanelen zijn anders, zijramen elektrisch verstelbaar, de standaard stoelen zijn breder en heeft ook elektrische opties. Deze heeft de optie met sportstoelen wat ervoor zorgt dat er meer ruimte is voor bestuurder en bijrijder. Al deze aanpassingen maakt hem wat softer en daardoor meer toegankelijk voor dagelijks gebruik.

giphy.gif

Bijna. Dit is de laatste editie de Countach 25 Anniversario, en gebaseerd op de een na laatste Countach LP500 QuattroValvole. Eigenlijk een “nieuwe” in vergelijking met voorgaande edities. Onder andere een aangepaste ophanging, voorspoiler, koelopeningen, delen van de achterspoiler, nieuwe motorkap, achterlichten, andere wielen. Ook aan de binnenkant is het nodige aangepast. Deurpanelen zijn anders, zijramen elektrisch verstelbaar, de standaard stoelen zijn breder en heeft ook elektrische opties. Deze heeft de optie met sportstoelen wat ervoor zorgt dat er meer ruimte is voor bestuurder en bijrijder. Al deze aanpassingen maakt hem wat softer en daardoor meer toegankelijk voor dagelijks gebruik.

Dus m'n guess was educated genoeg toch?Voorkant is relatief retro gehouden wat ik ervan kan zien (afgezien van de kleurgespoten grilletjes) velgen ook.
Die 10 centimeter hoge luchtsleufjes die ze ramen noemen hadden nou niet perse electrisch hoeven maken btw, de rest van de aanpassingen zijn inderdaad van grotere praktische waarde.
2e Plaats na de de Stratos op mijn lijstje, f**k ferrari.

Gisteren, als leenauto een Minicooper S met wat leuke opties meegkregen. O.a een lichter vliegwiel, cold-air intake, volledig ander uitlaatlijn en een shortshifter :D

BB2278C8-7A9B-4B3F-B1A9-7985EF616117.jpeg

Gekieteld naar 220pk, maar het voelde als een stuk meer.

giphy.gif

Meer toegankelijk voor dagelijks gebruik. :roflol:

Toen Ferrari met de 512 BB kwam en meer vermogen had dan de Countach LP400 S, kwam Lambo met de LP500 S (er zijn er met 5000 S). Daarna kwam de TestaRossa (390PK), waarop Lambo kwam met de "super" Countach - de QV (455PK). Zelfs de 288 GTO had niet zoveel (op de 288 GTO Evo na).

Na de QV kwam de 25th. Grappig weetje, Pagani heeft veel gewerkt aan deze versie toen hij nog bij Lambo werkte.
Klopt.

Heerlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven