XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.662
En krassen en fluimen en scheve gezichten en en en

zijn er hier trouwens nog meer liefhebbers van de diverse Brabus uitvoeringen ?

Ligt er aan wat je onder een dikke bak verstaat en welke hatchback daar tegenover staat.
Ford Focus RS vind ik niet onder een hatchback vallen.
Waar ik in rijd wel, verder ook de Open Corsa's, Fiat Puntos, Audi A3, Ford Fiesta, VW Polo / Golf ga maar door.. Laten we meer zeggen het onder de ~150 pk wagenpark.

Ok, ik dacht namelijk aan een Focus RS, Megane RS, BMW 130 enz. :D

Vandaag trouwens een stukje gereden in de Volvo V40 T3 van een collega en dat rijdt niet verkeerd, stoelen met een super rugleuning en een zitting die er mee door kan, de T3 motor is standaard al aardig en is prima te chippen en je hebt ook nog een T5, onderstel is ok, mag iets straffer en ik dacht dat de R-design ook een ander onderstel(afstemming) had. Als je een beetje pushed zijn de remmen niet top, maar zo rijd ik tegenwoordig toch bijna nooit meer. Even kijken wat het aanbod is.

Ford Focus RS vind ik niet onder een hatchback vallen.
Is gewoon een hatchback. Net als een V40 overigens. Veel mensen hebben honden, dan valt een sedan voor 99% al af. Wordt het een stationwagen/ suv of hatchback. In veel gevallen een hatch.

Laatst bewerkt:

Nooit van gehoord, zal wel met een reden maar voor een auto uit '97 vind ik het best een indrukwekkend tijdloos design.

• #11.671

• #11.672
@Vieze jij

s4bxxyr.jpg

Eén jaar na een brutale carjacking heeft Kevin Hansoul uit Sint-Truiden eindelijk zijn gestolen BMW terug. De opvallend blauwe BMW M135I - nieuw is die zo’n 52.000 euro waard - werd teruggevonden in een Luikse garagebox. Toen de jongeman bij de Luikse takeldienst ging kijken, kon hij zijn ogen niet geloven. De daders hadden zijn dure auto helemaal uit elkaar gehaald, zwaar beschadigd en overspoten met zwarte lak.
763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

WlrClec.jpg

:lol:

Deze foto kwam ik tegen tijdens het opschonen van de mijn telefoon, het is tot nu toe de fijnste auto die ik tot nu toe in mijn bezit heb gehad.

IMG_0447.JPG

IMG_0453.JPG

Hij rijdt aangelijnd omhoog. :thinking:

• #11.678

lekker jaren 80 sfeertje

• #11.680

Terug
Naar boven