- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je misschien wat uitleg geven. Ik zie op de foto een volvo die heel donker is. Of bedoel je iets anders?
Zo een volvo 850 met geblindeerde ramen en mooie zwarte lak.Kan je misschien wat uitleg geven. Ik zie op de foto een volvo die heel donker is. Of bedoel je iets anders?
Ah thanks. Ja kan mooi zijn idd, vooral met juiste spiegeling.Zo een volvo 850 met geblindeerde ramen en mooie zwarte lak.
ge-wel-dig ….. eindelijk een auto waar ik mijn rechter arm vrij heb voor andere zaken @johnyjordaan style
'Ik mag nog een jaartje bollen met mn citroen c2Net terug van de technische keuring.
15j oud nu. Op naar de 16.

Ja wat wil dat dan zeggen?'
mannen met een kleine piemol hebben toch meestal een grote auto om dat te compenseren![]()

'
mannen met een kleine piemol hebben toch meestal een grote auto om dat te compenseren![]()

ik ben een crafter aan het overwegenKlopt, daarom rij ik ook in een V70... Ten minste nog iets dat groot is![]()

Niet een MAN?
nee
Heb zelf sinds kort een mastertje. Zijn niet de duurste en renault geeft vaak hoge korting slash inruil