MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik ga er wel vanuit :D Blijft toch altijd een zware bevalling, keuzes maken in de te bestellen auto.. Luxeproblemen, dat dan weer wel :engel:

Luxeproblemen maken het leven wat leuker :p. Ik ben zelf ook langzamerhand aan het kijken voor een auto. We rijden nu met z'n 4en in een Ford Fiesta :). Voor in de stad prima maar op de snelweg wat minder.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #11.624
Eerst gepost. Toen bekeken. Wat legt hij het verschrikkelijk oninteressant uit :emo:

Al zijn filmpjes met uitleg zijn erg wazig.

Heerlijk Werner. En handig voor de kratjes.

Is het niet een moderne scrambler?

En na twee dagen nog geen antwoord van Louwman waar ze een GT86 hebben staan. :rolleyes:
Louwman weet niks. Verkoper ook verkeerde info. Moet erbij vermelden dat deze ervaring gebaseerd is toen ze net Hessing hadden overgenomen maar kwam slecht over. De bewuste auto heeft vervolgens nog ruim een jaar in de showroom gestaan en uiteindelijk verkocht voor minder dan er aanvankelijk geboden werd. Lutsers.

Ze hebben een paar vestigingen bij mij in de buurt en een simpele vraag of en waar ze een GT86 hebben staan moet toch binnen een paar minuten te beantwoorden zijn lijkt mij.

Gisterenochtend dan maar de centrale klantenservice van Louwman gemaild en aan het einde van de dag een reactie gekregen dat er eentje bij de dichtstbijzijnde dealer zou moeten staan, vanochtend er dan maar naar toe gereden, hebben ze hem niet staan. :mad:

Heel Louwman heeft er geen 1 nieuw staan, in Breda hebben ze een tweedehandsje, gelukkig moet ik vrijdag voor mijn werk ook in Breda zijn, dus dat is dan mooi te combineren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.637
Kut, ik trap er in :headbang:

Terug
Naar boven