MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Hier in de buurt heeft iemand (ik neem aan de baas van het bedrijf) een GLE63 met neon camo voor een bedrijfspand staan :o. Verder woon ik best in de buurt van kakkers dus ik zie gelukkig genoeg leuks voorbij komen :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.903
Ben van plan nieuw bussie te kopen. Welk smoeltje vinden jullie mooier? Proace, jumpy, expert of de nieuwe vivaro?

Ik neig zelf naar de proace ( toyota)

Nieuwe vivaro van dat lijstje, ik had zelf een transporter of vito genomen trouwens

• #11.906
Transportertje is ook een optie. Komt een facelift aan. En de vw dealer in de buurt is een topper.

Maar ze zijn zo allejezus duur.

• #11.909
Koop geen andermans rommel als het om bedrijfswagens gaat. In het verleden genoeg gezeik gehad.

• #11.911
'Das beste oder nichts'

• #11.912
Maar ff terug over de jumpy's etc. Welke zouden jullie prefereren?

• #11.913
Vito is peperduur en max volgens mij 400 kilo minder laadvermogen dan de proace enzo.

Ik heb bij broekhuis gewerkt en vond die vivaro’s altijd heerlijk rijden. Van wat ik mee kreeg in de werkplaats viel het wel mee wat betreft kuren etc. Zijn wel betrouwbaar

• #11.916
Mooie zwarte van nieuw model staat in Hoorn. Enige manco is plus dealer end weg.

• #11.917
Ben ook niet zo fan van Broekhuis met die paspoppen als verkopers.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #11.919
Dat heb je tegenwoordig overal toch?
Broekhuis heeft ook een grote dealer in mijn regio opgeslokt wat ook al een kutdealerschap was. Zo een landelijke keten wat je steeds meer ziet hou ik niet van. Alles volgens de boekies en alles strak in het keurslijf.

Nee.

Ken nog wel wat andere pareltjes hier in de omgeving die niet irriteren.

Ik heb gedroomd dat ik in een opwelling een Z4 had gekocht en er pas bij thuiskomst achterkwam dat er geen twee kinderstoelen in pasten. De oplossing om de kids om beurten naar de opvang te brengen werd zelfs in mijn droom niet goedgekeurd.

Terug
Naar boven