Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ik vind dit er veel beter uitzien

oud.jpg

dan dit

nieuw.jpg

Het zou net zo goed een Hyundai kunnen zijn.
Ik word er een beetje moe van dat die cyclussen heilig zijn in de auto-industrie.

Als je een goed design hebt dan kan je het toch langer uitrekken? Dan is het alleen een kwestie van technologische updates, interieur, velgen, motor en dat soort zaken.

SQw4m4l.gif

Ik word er een beetje moe van dat die cyclussen heilig zijn in de auto-industrie.

Als je een goed design hebt dan kan je het toch langer uitrekken? Dan is het alleen een kwestie van technologische updates, interieur, velgen, motor en dat soort zaken.

SQw4m4l.gif

Gewoon zoals VAG doet dus.

De Corvette is altijd al een van mijn favoriete auto's.

Deze auto gaat altijd goed met de tijd mee, elk model is weer een beetje mooier (maar wel net zo mooi in verhouding als toen het vorige model uit kwam) en toch altijd erg herkenbaar. Interieur blijft ook in dezelfde stijl telkens.

Op de C4 na vindt ik alle modellen nog erg gaaf om te zien. C4 ging wat te lang mee en is typisch jaren '80. C3 is mijn favoriet van de oudere generaties.
Als ik voor 20k een gebruikte sportauto zou mogen uitkiezen is de Corvette wel een die hoog op mijn lijstje staat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.944
Leuk voor op van die American classics days.

Doe maar een Italiaanse klassiekers dag dan.

Verwachte leverdatum: 18-02-2020

Besteldatum: 01-04-2019 :emo: :emo:

Dat is best lang wachten.

Net nu ik besloten had tot volgend jaar door te blijven rijden met mijn auto (en dus andere grote uitgaven heb gedaan) gaat er ineens een geel motormanagement lampje branden. :bang:

Ben in de markt voor een nieuwe auto tot 40.000 euro (private lease)

Momenteel rijd ik een BMW 320i High Executive. ik vindt alles aan BMW geweldig maar het past niet bij mijn rijgedrag.

Ik ben geen strepentrekker, krap door de bochten of overschrijden van de maximum snelheid doe ik niet. Ik rij altijd de max snelheid op de cruisecontrol en ben vooral opzoek naar comfort/luxe aan de binnen kant en wat meer ruimte voorin. Geen kinderen, wel een hond die mee gaat.

Proef gereden in de renault kadjar, waardloos

Proef gereden in de Mazda CX5 business luxery en dit was fenomenaal, echt ver boven verwachting.

Kan iemand mij nog wat andere auto's uit deze category aanbevelen?

• Like
Waarderingen: Bubs
Ga voor de Guilia

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.952
Renault talisman / Peugeot 508 sw

Renault talisman / Peugeot 508 sw
De talisman is heel mooi. Lease prijs bij renault t.o.v. waarde auto ligt helaas stukken hoger.

De talisman komt op 44.000 euro richting de 750 euro pm private lease. Terwijl met 40.000 euro de mazda cx5 op 580 euro pm private lease komt.

Zie een SW niet zitten, daarintegen de 3008 is weer prachtig

Ik denk dat er niet veel concurrentie is voor de CX-5, het is gewoon een mooie wagen die voor een SUV goed rijdt en de prijs valt mee. Het enige minpuntje is voor mij is zijn binnenruimte, het is niet de grootste in zijn klasse, maar als hij groot genoeg is voor je zou ik niet verder kijken.

Aan de mensen die een auto leasen.. Voelt dat als eigen auto of niet helemaal? En behandel je de auto dan bewust/ onbewust anders ten opzichte van een compleet "eigen' auto?

Proef gereden in de Mazda CX5 business luxery en dit was fenomenaal, echt ver boven verwachting.

XC40, RAV4, Tiguan, CR-V.

Laatst bewerkt:
Aan de mensen die een auto leasen.. Voelt dat als eigen auto of niet helemaal? En behandel je de auto dan bewust/ onbewust anders ten opzichte van een compleet "eigen' auto?

XC40, RAV4, Tiguan, CR-V.

Heel lang zakelijk geleased en de auto net zo goed behandeld als mijn eigen auto's. Maakt voor mijn geen verschil.

Ik denk dat dat ook afhangt van het type bestuurder, iemand die een auto alleen als vervoersmiddel ziet zal er niet ander mee omgaan, voor iemand die meer voelt bij zijn auto zal het toch wel wat uit maken.

Ik denk dat dat ook afhangt van het type bestuurder, iemand die een auto alleen als vervoersmiddel ziet zal er niet ander mee omgaan, voor iemand die meer voelt bij zijn auto zal het toch wel wat uit maken.
Ondanks dat mijn huidge 3 serie al op leeftijd is was ik nog altijd met de hand en laat ik vaker dan nodig de auto een grote beurt ondergaan

Ben in de markt voor een nieuwe auto tot 40.000 euro (private lease)

Momenteel rijd ik een BMW 320i High Executive. ik vindt alles aan BMW geweldig maar het past niet bij mijn rijgedrag.

Ik ben geen strepentrekker, krap door de bochten of overschrijden van de maximum snelheid doe ik niet. Ik rij altijd de max snelheid op de cruisecontrol en ben vooral opzoek naar comfort/luxe aan de binnen kant en wat meer ruimte voorin. Geen kinderen, wel een hond die mee gaat.

Proef gereden in de renault kadjar, waardloos

Ga proefrijden in een Jeep Compass 4x4 automaat of 2wd schakel.

Leaseauto's krijgen doorgaans beter hun onderhoud en grote beurten en daarbij worden mankementen direct opgelost. Dat is bij een privé eigendom altijd nog maar de vraag natuurlijk.

Terug
Naar boven