- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is nog wel te pruimen ja.Zag alleen de achterkant
Denk deze
![]()
Subaru Tribeca 3.6 Executive prijzen en specificaties
Specificaties en prijzen van de Subaru Tribeca 3.6 Executive. Met onder meer verbruik, afmetingen, gewichten, actieradius, topsnelheid en uitrusting.www.autoweek.nl
Die er voor is mooi van lelijkheid
En dan is één van de argumenten voor EV dat het onderhoud goedkoper is door het ontbreken van een onderhoudsgevoelige verbrandingsmotor.

True, maar dit geeft wel aan waarom een Tesla werkelijk zo duur is voor wat je krijgt, de marge die ze op opslagmedia hanteren zit overal op.![]()

Hé vissertje, deze post heeft altijd in mijn achterhoofd gezeten en na eerder deze week de mini weer een beurt te hebben gegeven heb ik besloten dat hoewel ik het misschien wel kan missen ik het toch niet het geld waard vind om een andere auto te kopen. Ik rijd er zo weinig mee dat het echt puur voor de heb zou zijn.Tsja, dat zijn keuzes die je moet maken. Zolang de kinderen geen plak kaas minder op hun brood hebben en het ze verder aan niks ontbreekt is het goed toch? Als je het nauwelijks betalen kan en de kinderen geen nieuwe schoenen kunnen krijgen als ze stuk zijn ben je niet handig bezig natuurlijk met de aanschaf van zo'n auto. Maar eerlijk gezegd lijk je me niet zo'n persoon en heb je het volgens mij prima voor elkaar schat ik zo in.![]()
Hé vissertje, deze post heeft altijd in mijn achterhoofd gezeten en na eerder deze week de mini weer een beurt te hebben gegeven heb ik besloten dat hoewel ik het misschien wel kan missen ik het toch niet het geld waard vind om een andere auto te kopen. Ik rijd er zo weinig mee dat het echt puur voor de heb zou zijn.

Jeremy Clarkson was er gek op.