Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

:roflol: 8GB Flash chip van € 1.800,00

:emo:

En dan is één van de argumenten voor EV dat het onderhoud goedkoper is door het ontbreken van een onderhoudsgevoelige verbrandingsmotor.

En dan is één van de argumenten voor EV dat het onderhoud goedkoper is door het ontbreken van een onderhoudsgevoelige verbrandingsmotor.

Elke vorm van transport kent zo zijn eigen uitdagingen, aangezien dit een relatief nieuwe vorm is, zal er met de tijd ook steeds meer duidelijk worden over de nadelen ervan. Maar wie boeit dat nou als ze lekker 5 jaar lang op 4% kunnen tuffen :dunno:

True, maar dit geeft wel aan waarom een Tesla werkelijk zo duur is voor wat je krijgt, de marge die ze op opslagmedia hanteren zit overal op. :)

• Haha
Waarderingen: Vonk
True, maar dit geeft wel aan waarom een Tesla werkelijk zo duur is voor wat je krijgt, de marge die ze op opslagmedia hanteren zit overal op. :)

Andere merken zijn niet goedkoper imo. Like 4 Like, dus geen Zoe gaan vergelijken met een Model S.

Maar de marge moet ergens vandaan komen inderdaad :D

Klopt, voor particulieren blijft het te duur.

Ook die nieuwe Honda.

Tsja, dat zijn keuzes die je moet maken. Zolang de kinderen geen plak kaas minder op hun brood hebben en het ze verder aan niks ontbreekt is het goed toch? Als je het nauwelijks betalen kan en de kinderen geen nieuwe schoenen kunnen krijgen als ze stuk zijn ben je niet handig bezig natuurlijk met de aanschaf van zo'n auto. Maar eerlijk gezegd lijk je me niet zo'n persoon en heb je het volgens mij prima voor elkaar schat ik zo in. ;)
Hé vissertje, deze post heeft altijd in mijn achterhoofd gezeten en na eerder deze week de mini weer een beurt te hebben gegeven heb ik besloten dat hoewel ik het misschien wel kan missen ik het toch niet het geld waard vind om een andere auto te kopen. Ik rijd er zo weinig mee dat het echt puur voor de heb zou zijn.

Hé vissertje, deze post heeft altijd in mijn achterhoofd gezeten en na eerder deze week de mini weer een beurt te hebben gegeven heb ik besloten dat hoewel ik het misschien wel kan missen ik het toch niet het geld waard vind om een andere auto te kopen. Ik rijd er zo weinig mee dat het echt puur voor de heb zou zijn.

Heeeeeeel soms heb ik wel eens goeie ideeën :roflol:

Eerste autotje :D

Alfa Romeo 147 2.0 TS.

Bijlagen

• IMG-20191022-WA0028.jpg
    IMG-20191022-WA0028.jpg
    73,6 KB · Weergaven: 53
  • 20191023_060736.jpg
    20191023_060736.jpg
    133,1 KB · Weergaven: 49
Nee, het karakter van een Alfa vergeet je nooit. :D

• Topic Starter Topic Starter