XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Zolang je rechtuit rijdt. :p

Ik heb een witte besteld met 20inch wielen en rode remklauwen. Dan ziet hij er mijn inziens een stuk beter uit. Binnenkort ook nog de ramen een beetje blinderen. Daarom ben ik oa ook voor de performance gegaan. Dan ziet ie er net iets mooier uit.

En inderdaad hij gaat als een raket. Dat is gewoon niet normaal meer... Iedereen die mee rijdt is zwaar onder de indruk. En ik zelf ook elke keer weer haha.
Maar hij rijdt ook erg goed. Straks op de weg en zeker ook nog comfortabel.

Dat is al een hele verbetering idd! Maar ik blijf het wel een pausmobiel vinden als je ervoor rijdt en in je spiegel kijkt, dat gekke hoge ding bovenop de carrosserie, het oogt niet lekker. Maar ik begrijp de keuze in alle opzichten!

:roflol: @Trium deed eens een demonstratie in zijn Model S, kijk bochten doet hij zelf.. NOT :roflol:

Dat is al een hele verbetering idd! Maar ik blijf het wel een pausmobiel vinden als je ervoor rijdt en in je spiegel kijkt, dat gekke hoge ding bovenop de carrosserie, het oogt niet lekker. Maar ik begrijp de keuze in alle opzichten!

Heb dat ook wel een beetje, niet echt "mijn" lijnen deze auto. Maar ik kijk ook niet meer om want één ritje Nijmegen - Amsterdam en ik kan de tel niet meer bij houden hoeveel er voorbij komen.

Gave wagen, maar telkens vraag ik me af hoe het zich verhoudt t.o.v. een motor, of gezegd, als je jarenlang motor ebt gereden valt zo’n Ariel Atom dan toch niet een beetje tegen?

Ergens toch wel spijt dat ik hem ooit heb weg gedaan.

Heb dat ook wel een beetje, niet echt "mijn" lijnen deze auto. Maar ik kijk ook niet meer om want één ritje Nijmegen - Amsterdam en ik kan de tel niet meer bij houden hoeveel er voorbij komen.

Ik heb ook liever de voorkant van een RS 6 :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.568
Wat doet zo een 3 performance eigenlijk van 0 naar 200?

Ergens toch wel spijt dat ik hem ooit heb weg gedaan.

Ik heb dit model nog gehad met een 1.7 diesel. Niet te vergelijken met een R natuurlijk, maar 1 op 20 was op een of andere manier ook wel genieten! Was een fijne auto, civic modellen daarvoor ook nog gehad. Daarna is de R een beetje blijven steken terwijl concurrenten wel vooruit gingen qua vermogen.

• #12.571
Toch snel in die prijsrange

Ik was 'm gister ook tegengekomen op fl als snelste tot dusver. Maar ik kom toch vaker over de 15 tegen wat doet vermoeden dat je als gemiddelde autorijder 15+ rijdt. Wat een hele prestatie is overigens. Al kan je dat eenvoudig zelf nagaan.

Ik was 'm gister ook tegengekomen op fl als snelste tot dusver. Maar ik kom toch vaker over de 15 tegen wat doet vermoeden dat je als gemiddelde autorijder 15+ rijdt. Wat een hele prestatie is overigens. Al kan je dat eenvoudig zelf nagaan.

Ik heb het nog niet getest, maar 0-100 is niet normaal snel. Ook niet echt nodig trouwens maar ff snel invoegen etc is wel prettig.
Mijn vrouw wilde graag een auto die wat sneller optrok. Die van haar ging in 15 sec naar de 100 :D . Nou dat is wel geslaagd haha

Ik heb het nog niet getest, maar 0-100 is niet normaal snel. Ook niet echt nodig trouwens maar ff snel invoegen etc is wel prettig.
Mijn vrouw wilde graag een auto die wat sneller optrok. Die van haar ging in 15 sec naar de 100 :D . Nou dat is wel geslaagd haha
Haha. Zeker weten. Veel plezier ermee.

• #12.577
Zijn er niet veel die betaalbaar zijn die sneller gaan van 0 naar petje

Over niet al te lange tijd maar eens in gaan zitten. Precies deze uitvoering zover ik de specs gezien heb.

Terug
Naar boven