Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een witte besteld met 20inch wielen en rode remklauwen. Dan ziet hij er mijn inziens een stuk beter uit. Binnenkort ook nog de ramen een beetje blinderen. Daarom ben ik oa ook voor de performance gegaan. Dan ziet ie er net iets mooier uit.
En inderdaad hij gaat als een raket. Dat is gewoon niet normaal meer... Iedereen die mee rijdt is zwaar onder de indruk. En ik zelf ook elke keer weer haha.
Maar hij rijdt ook erg goed. Straks op de weg en zeker ook nog comfortabel.
@Trium deed eens een demonstratie in zijn Model S, kijk bochten doet hij zelf.. NOT 
Dat is al een hele verbetering idd! Maar ik blijf het wel een pausmobiel vinden als je ervoor rijdt en in je spiegel kijkt, dat gekke hoge ding bovenop de carrosserie, het oogt niet lekker. Maar ik begrijp de keuze in alle opzichten!
kan me nog wel herinneren dat we in 85 of 86 ook heel lang moesten wachten op onze eerste nieuwe auto thuis , een MB 190 2,5 td

Heb dat ook wel een beetje, niet echt "mijn" lijnen deze auto. Maar ik kijk ook niet meer om want één ritje Nijmegen - Amsterdam en ik kan de tel niet meer bij houden hoeveel er voorbij komen.

Ergens toch wel spijt dat ik hem ooit heb weg gedaan.
Tegen de 15s.Wat doet zo een 3 performance eigenlijk van 0 naar 200?
Wat doet zo een 3 performance eigenlijk van 0 naar 200?
Ik was 'm gister ook tegengekomen op fl als snelste tot dusver. Maar ik kom toch vaker over de 15 tegen wat doet vermoeden dat je als gemiddelde autorijder 15+ rijdt. Wat een hele prestatie is overigens. Al kan je dat eenvoudig zelf nagaan.
Ik was 'm gister ook tegengekomen op fl als snelste tot dusver. Maar ik kom toch vaker over de 15 tegen wat doet vermoeden dat je als gemiddelde autorijder 15+ rijdt. Wat een hele prestatie is overigens. Al kan je dat eenvoudig zelf nagaan.
. Nou dat is wel geslaagd hahaHaha. Zeker weten. Veel plezier ermee.Ik heb het nog niet getest, maar 0-100 is niet normaal snel. Ook niet echt nodig trouwens maar ff snel invoegen etc is wel prettig.
Mijn vrouw wilde graag een auto die wat sneller optrok. Die van haar ging in 15 sec naar de 100. Nou dat is wel geslaagd haha
Over niet al te lange tijd maar eens in gaan zitten. Precies deze uitvoering zover ik de specs gezien heb.
Ja hoor. Eerst ff naar Nice vliegen.