- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achterkant van de 3-serie is wel bruutWelk mong**l heeft deze motorkap getekend?
![]()
en welke debiel deze grill?
![]()
Wat dan?
Die vind ik mooier
Altijd?
Er zijn hier en daar uitzonderingen. Maar in het algemeen wel.
Zelfs in Amerika geloof ik.Laatst bij ford dealer stonden er ook alleen maarr hatchbacks en suvs. Als beginpraatje vraag ik altijd waar staan de sedans. Tja, die worden amper meer verkocht
En dat komend van iemand die een geel gepimpte Duster er niet slecht vindt uitzien.Gotta love it.
Het kan verkeren. 70's, 80' en begin 90's footage uit Amerika en je ziet alleen maar sedans
Ik heb er geen mening over totdat ik 'm in het echt een paar keer gezien heb. Heb wel vaker gehad dat de realiteit met eigen ogen er heel anders uitzag.Ja, voor een Duster zag die er goed uit. Ga jij me nou vertellen dat jij die BMW 1-serie mooi vind?
Dat waren ook doorgaans de enige beschikbare modellen. Mensen willen sinds de jaren '90 meer ruimte en een meer praktische auto. Nederland is eigenlijk nooit echt sedan minded geweest. Waar in andere landen je het zonder sedan in het gamma niet hoefde te proberen. Hier houden veel klanten van of een sportievere lijn, coupe, of iets anders.Het kan verkeren. 70's, 80' en begin 90's footage uit Amerika en je ziet alleen maar sedans