XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.621
Hebben jullie wel eens gehad dat jullie achterraam spontaan stuk sprong?

Heb een casus met een partnertje waar dat al 3 keer mee gebeurde.

Welk mong**l heeft deze motorkap getekend?
738F01AE-7A59-482E-A5F8-8F21B45EC4FD.jpeg

en welke debiel deze grill?
CE535F6D-2527-4BE2-B174-73862D5A9DF9.jpeg

En dat komend van iemand die een geel gepimpte Duster er niet slecht vindt uitzien. :roflol: Gotta love it.

• #12.624
Alleen de passat nog sedan bij vw

• #12.627
Jammer. :(

• #12.629
Laatst bij ford dealer stonden er ook alleen maarr hatchbacks en suvs. Als beginpraatje vraag ik altijd waar staan de sedans. Tja, die worden amper meer verkocht

vind wat Audi, bmw en Porsche doen met die doorlopende achterlichten ook echt gaaf.

Dit is alleen een 1-serie. De achterkant van de huidige 3-serie hebben ze een te gemaakt luxe uitstraling gegeven, de vorige achterkant is wel prima.

Ja, voor een Duster zag die er goed uit. Ga jij me nou vertellen dat jij die BMW 1-serie mooi vind?
Ik heb er geen mening over totdat ik 'm in het echt een paar keer gezien heb. Heb wel vaker gehad dat de realiteit met eigen ogen er heel anders uitzag.

Heb je de nieuwe 7-serie al in het echt gezien?

Het kan verkeren. 70's, 80' en begin 90's footage uit Amerika en je ziet alleen maar sedans
Dat waren ook doorgaans de enige beschikbare modellen. Mensen willen sinds de jaren '90 meer ruimte en een meer praktische auto. Nederland is eigenlijk nooit echt sedan minded geweest. Waar in andere landen je het zonder sedan in het gamma niet hoefde te proberen. Hier houden veel klanten van of een sportievere lijn, coupe, of iets anders.

Terug
Naar boven