AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ik vraag me ook wel eens af wat de gemiddelde verhouding is tussen het netto jaarinkomen en de prijs die men neertelt voor een nieuwe (tweedehands) auto.

Ben ik soms ook wel benieuwd naar, denk schrikbarend hoog. Een auto blijft voor velen toch het visitekaartje voor status en dat mag veel kosten.

Ik heb onlangs voor mij doen behoorlijk wat geld uitgegeven voor een auto en nu ik al aan de auto gewend ben en ik de ouder Alfa Mito ook nog steeds heb denk ik, die Mito was toch niet veel minder leuk en lekker zuinig :D

Daar staat voor een vermogen. Benieuwd wat die rode auto op 9:15 is met dubbele uitlaat, niet die kleine maar die dikkere die er nog niet zo oud uit ziet. Een maserati?

Lijkt me een japanner of amerikaan uit begin jaren 90, maar ik kan hem niet plaatsen.

Is dat geen NSX?

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.666
Yup

• #12.667
NSX loopt ook al tegen de 30 jaar oud. Door Ayrton mede ontwikkeld. Niettemin ziet deze er nog goed uit voor zn leeftijd. Stijgen nog steeds in prijs dacht ik

Zou de NSX uit 1990 kunnen wezen.

Ja was toevallig ook al aan het kijken, dacht heel even een Thunderbird uit eind 80 maar die stond er niet bij. Denk ook NSX.
Wel mooi gespaard als hobby zonder er wat aan te verdienen en het vrouwtje dat werkt. Iets zegt mij dat het niet helemaal kan kloppen.
Voor hoeveel geld zal er staan, 10 miljoen toch zeker wel?

Ja was toevallig ook al aan het kijken, dacht heel even een Thunderbird uit eind 80 maar die stond er niet bij. Denk ook NSX.
Wel mooi gespaard als hobby zonder er wat aan te verdienen en het vrouwtje dat werkt. Iets zegt mij dat het niet helemaal kan kloppen.
Voor hoeveel geld zal er staan, 10 miljoen toch zeker wel?
Geen idee. Veel was zwaar verrot wat ik las. Maar er staan leuke dingen bij. En het was zeker wel veel waard. Altijd mooi om te zien.
Doet me denken aan een garage die ik met eigen ogen heb gezien, meer dan 50 ferrari's. Ziekelijk. Eigenaar liep er doorgaans bij in jeans en tshirtje. Loopt moet ik zeggen. Koopt gemiddeld 10 nieuwe auto's per jaar. Gaat nergens meer over.

NSX loopt ook al tegen de 30 jaar oud. Door Ayrton mede ontwikkeld. Niettemin ziet deze er nog goed uit voor zn leeftijd. Stijgen nog steeds in prijs dacht ik

Snap dat niet echt. De S2000 is nu ook duur aan het worden. Een Nissan 300ZX bijvoorbeeld zou ik in dezelfde categorie scharen maar die is nog makkelijk te krijgen.

Geen idee. Veel was zwaar verrot wat ik las. Maar er staan leuke dingen bij. En het was in de hoogtijd dagen zeker wel veel waard. Altijd mooi om te zien.
Doet me denken aan een garage die ik met eigen ogen heb gezien, meer dan 50 ferrari's. Ziekelijk. Eigenaar liep er doorgaans bij in jeans en tshirtje.

De Hyundai Pony uit '78 zal het verschil niet maken :roflol:
Die hele oude dingen uit jaren 1900-1940 vind ik dan weer geen zak aan, heb daar niks mee. Vanaf '60 vind ik het prachtig.

Dacht op het einde nog duidelijk een Ford Capri te zien maar die staat niet in de lijst.

De Hyundai Pony uit '78 zal het verschil niet maken :roflol:
Die hele oude dingen uit jaren 1900-1940 vind ik dan weer geen zak aan, heb daar niks mee. Vanaf '60 vind ik het prachtig.

Dacht op het einde nog duidelijk een Ford Capri te zien maar die staat niet in de lijst.
Kan best hoor. Volgens mij staat niet alles op de lijst wat de familie ooit had staan.
Pony wie kent 'm niet. Kijk waar Hyundai nu staat, niet slecht.

• #12.674
Snap dat niet echt. De S2000 is nu ook duur aan het worden. Een Nissan 300ZX bijvoorbeeld zou ik in dezelfde categorie scharen maar die is nog makkelijk te krijgen.
300 Zx heeft misschien niet zo een aansprekend design.

En niet iedereen houdt van nixans. In mijn omgeving wordt niemand echt dol van een nissan. Ja, die hele dure misschien.

• #12.675
Vroeger had je de nissan maxima v6. Die was trouwens niet onaardig. Heb er nog een luxe brochure van. Japanse sedans zijn in nl bij voorbaat al kansloos.

Vroeger had je de nissan maxima v6. Die was trouwens niet onaardig. Heb er nog een luxe brochure van. Japanse sedans zijn in nl bij voorbaat al kansloos.

Ja toch wel vreemd, gebrek aan status?
Vroeger maakten de Jappen nog concurrentie voor de E-klasse en 5-Serie.
Nu komt zelfs de Honda Accord niet meer in de showroom in Nederland. Een van de beste auto's die er zijn. Blijkbaar niet genoeg toeters en bellen voor te bestellen.

• #12.678
Mentaliteit van Nederlanders. Duitse degelijkheid mythe. Bij de koffieautomaat aankomen met een camry ipv een audi sedan kijken ze je aan alsof je een vreemde vogel bent

Mentaliteit van Nederlanders. Duitse degelijkheid mythe. Bij de koffieautomaat aankomen met een camry ipv een audi sedan kijken ze je aan alsof je een vreemde vogel bent

Irriteer mij ook altijd aan de Opel reclame in 1 minuut hoor ik wel 6 keer de verwijzing naar Duitse degelijkheid. Vond de laatste Accord echt prachtig en je ziet ze amper.

Lexus LFA (geluidje hoor), Honda Legend, Datsun 240Z, Skyline R32, R33, R34. Mazda RX-3, Toyota 2000GT. Prachtig.

Terug
Naar boven