Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Worden vrouwen ook opgelicht waar ze bij staan?

Krijg vaak gratis onderhoud alleen spullen betalen. Dat is gewoon bij een erkend bedrijf dus ik denk dat ik daar wel enige voordeel uit haal dat ik een vrouw ben ja.. de monteurs vinden het altijd heel gezellig als ik langskom. Als ik mijn auto wegbreng, zetten ze me daarna thuis af en ze rijden de auto ook weer naar mij toe als die klaar is :roflol: :roflol:
 
www.google.com kan je misschien wel helpen haha

Distributie is dan ook wel meteen iets wat je echt niet fout moet doen.
Als je de timing fout zet is kan je je blok flink naar de klote helpen.

Bij mijn auto kan het sowieso niet omdat je speciale Alfa Romeo tools nodig hebt.
 
Krijg vaak gratis onderhoud alleen spullen betalen. Dat is gewoon bij een erkend bedrijf dus ik denk dat ik daar wel enige voordeel uit haal dat ik een vrouw ben ja.. de monteurs vinden het altijd heel gezellig als ik langskom. Als ik mijn auto wegbreng, zetten ze me daarna thuis af en ze rijden de auto ook weer naar mij toe als die klaar is :roflol: :roflol:
Dat is bij veel grote bedrijven standaard
 
Niet dat ze het gratis maken en dat je je spullen vrij goedkoop krijgt. Het halen en brengen weet ik niet zit al jaren bijzelfde

Ik ben binnenkort voor zo'n 600-900 euro de lul, kunnen we niet doen alsof je een nieuwe auto hebt?
 
Vandaag bij de BMW boer in een X7 gezeten. Shiiiii... Wat een monster! :roflol: Mag je die wagen kopen wanneer je onder 1.80m bent? Want met mijn 1.87m leek ik vast al een manlet in dat ding.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vandaag bij de BMW boer in een X7 gezeten. Shiiiii... Wat een monster! :roflol: Mag je die wagen kopen wanneer je onder 1.80m bent? Want met mijn 1.87m leek ik vast al een manlet in dat ding.
Ik vraag me af hoe ik er dan zou uitzien in dat ding, met mijn volle 1m57 :roflol:.
 
Er zijn bedrijven die autos aanpassen. Stoel omhoog. Stuur en pedalen meer naar voren.

Heb die dwerg van circus Renz, met zn uitgestreken smoelwerk, ook eens in een dikke mercedes zien rijden
 
Ik vraag me af hoe ik er dan zou uitzien in dat ding, met mijn volle 1m57 :roflol:.
:lol:

'k Was er met m'n moeder, en ze was al de indruk van de X3. Toen heb ik haar even meegenomen naar het einde van het SUV rijtje. De conclusie was dat ze niet zou durven rijden met de X5, laat staan de X7.

Voor mij was het vreemd dat een wagen hoog was uit te stappen.

Ben benieuwd wanneer ik er één in het wild zal zien. Een 8 Reeks heb ik al gezien, een paar keer de i8 en de 7 Reeks is niet zo heel zeldzaam eigenlijk.
 
Tegenwoordig hebben ze wel meer betaalbare, door hardcore fans gehate, modellen. :thinking: Hoeveel modellen met voorwielaandrijving hebben ze nu? Stuk of vijf, zes?
 
Tegenwoordig hebben ze wel meer betaalbare, door hardcore fans gehate, modellen. :thinking:
Mn moeder vond vroeger de 7 serie mooi toen ze eens met mn vader naar de BMW dealer ging. Totdat ze het prijskaartje zag. Was 140.000 gulden :roflol:


Zo eentje


Toen was de 3 Compact de baby beemer
 
Back
Naar boven