Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een auto met z’n prijskaartjeWaarom hangen bij audis de nummerborden altijd scheef?
![]()
Hebben ze in amerika ook allemaal kontpijn omdat Tesla de models S, 3, X en Y heeft?
Behalve als t met seks of schelden te maken heeft. Dan gaat alles te ver. Preuts kutland.

de kansen zijn daar voor iedereen* inderdaad eindeloos.
Op zoek naar een bij een betrouwbaar autobedrijf in Nederland? | autoleitner.nl
Zoek u een 7 youngtimer of sportauto met een lage kilometerstand bij een vertrouwd autobedrijf? Bij Autoleitner.nl koopt u exclusieve en bijzondere youngtimers en sportauto's van merken als Mercedes, BMW, Lamborghini, Porsche en Ferrari met lage kilometerstanden. | autoleitner.nlwww.autoleitner.nl
Ook binnen de garantieperiode zou je het onderhoud al ergens anders kunnen doen, maar in de praktijk kat dan nog best wel wat gezeur opleveren als je iets wilt claimen dus zou ik dat niet zo snel doen. Nu maar op zoek naar een andere garage. Ik was nu trouwens aanzienlijk meer kwijt dan voor de grote beurt van mijn Mini eind vorige jaar en daar zijn toen nieuw schokbrekers onder gezet die ca €500 hebben gekost.
Ik vraag me trouwens af wat voor onderhoud private lease auto‘s krijgen, dat kan nooit hetzelfde zijn voor de maandelijkse kosten.