Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Als dit nou een coupe was ipv SUV zou ik hem kopen.

Een 10 jaar oude wel ofc :roflol:
alfa-romeo-tonale-300889-1024.jpg
Dan had hij er anders uitgezien. :D

Lijkt me gaaf om zo'n elektrische auto om te bouwen in mijn corsatje uit de jaren 80 :D

Snap de haat op EV's niet.
Ik zie er zeker nadelen aan, maar het is nou niet dat benzine of diesel zo perfect is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.347
Prijs in NL?

Vanaf 35.330.

• #13.349
40k bereik 220 en 9.5 naar 100

Nou ja, hij is niet voor de Nürburgring.

• #13.352
Het is op zich niet een onsoortig karretje maar helaas veels te duur.

Snap de haat op EV's niet.
Ik zie er zeker nadelen aan, maar het is nou niet dat benzine of diesel zo perfect is.

De auto's zelf worden niet gehaat maar meer dat deze auto's je worden opgedrongen omdat de vertrouwde diesel niet meer deugt. Wordt je straks verplicht 20k uit te geven voor een koekblik waar mee je niet eens naar Parijs kan rijden als je het zou willen.

Ik had laatst een klusje in Amsterdam stond bij het Vondelpark te wachten met de bus tot ze voor mij het poortje open zouden doen op prive terrein. Komt die scanauto langs en is mijn kenteken gescand. De man zei dat ik nu nog 5 minuten had om te betalen maar nergens stond een betaalautomaat en de beste man wist zelf ook niet te vertellen waar er een stond.
Echt verschrikkelijk dat kut Amsterdam als je telkens met een bestelbus op de meest klote locaties moet gaan parkeren. Is het mogelijk gewoon een bon voor lief te nemen en niet te betalen? Wat zal dat kosten? Dan reken ik dat gewoon bij mijn offertes en betaal ik niks meer :roflol:

• #13.355
Had dat ook op een gracht. Netjes ingeparkeerd ff vlug wat lossen en toen een scanauto. Voortaan gewoon pontificaal de gracht blokkeren dan kan je gewoon ff je gang gaan.

Had dat ook op een gracht. Netjes ingeparkeerd ff vlug wat lossen en toen een scanauto. Voortaan gewoon pontificaal de gracht blokkeren dan kan je gewoon ff je gang gaan.

Ja laden/lossen geeft toch problemen als die verrekte wagens langskomen. Hoe doet een DHL bezorger dit die zal om de haverklap gescand worden.

Vanaf 35.330.
Oh, voor een keer niet belachelijk veel duurder dan in BE.
Dat is met de Type-R's enzo wel anders.
Mijn S2000 kostte nieuw in NL ook 10k meer dan de nieuwprijs in die tijd in BE :eek:.

• #13.358
Gracht blokkeren kan er ook geen scanauto langs. Is een code dat je na 15 minuten laden/lossen ff rondje gracht rijdt zodat het weer doorstroomt.

Nederland is ook wel zo'n beetje het duurste land ter wereld om een auto te hebben of niet?

BPM is torenhoog.
Benzineprijs heb ik nog niet hoger gezien.
Wegenbelasting is hoog.

Alleen verzekeringsprijzen vallen relatief mee geloof ik.

Laat ze maar gepersonaliseerde kentekenplaten invoeren, kan de bpm ook omlaag.

Terug
Naar boven