- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
mijn plaat :hrnybstrdLaat ze maar gepersonaliseerde kentekenplaten invoeren, kan de bpm ook omlaag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn plaat :hrnybstrdLaat ze maar gepersonaliseerde kentekenplaten invoeren, kan de bpm ook omlaag.
Dit was verder ook maar een rekenvoorbeeld he.Als je het dan echt eerlijk wilt doen moet het naar netto besteedbaar inkomen.
Een boete is een financiele manier om gevaarlijk of hinderlijk gedrag in het verkeer tegen te gaan.
Het moet dus voor iedereen ongeveer even veel 'pijn' doen om een boete te krijgen.
Tja de Guilia, schitterend.of nieuw guilia bedoel ik dan zie ik net op de site van alfa. man man wat een geile bak
precies, dus voor iedereen hetzelfde bedrag.
het is niet alsof iemand die minder verdient meer met het geld kan doen.
als een rijke en een arme man uit eten gaan bij dezelfde tent betalen ze hetzelfde. die is eerlijk.
die boete is dan bijv net zo hoog als een avond uit eten en beiden hebben dan het geld er niet meer voor en raakt ze beiden even hard.
Eindelijk weer eens een normale wagen
Dat is ook wat overdreven. Ik heb in mijn hele leven nog maar één verkeersboete gekregen. En ik trap echt wel vaak m'n gaspedaal in.Resultaat is dat als je in de lagere inkomens groet zit je met geknepen billen in de auto zit want 1 klein foutje en je kan de rest van de maand niks leuks meer doen.
Waar aan de andere kant de hoogere inkomensgroep volle schijt heeft en boetes gewoon ziet als een bijkomende kostenpost.
Ook geen straf om in te zitten

Dan heb je echt mazzel gehad, ik had er al 2 in het eerste jaar terwijl ik max 3x per maand reedt, nu in mijn eigen auto de 3de.Dat is ook wat overdreven. Ik heb in mijn hele leven nog maar één verkeersboete gekregen. En ik trap echt wel vaak m'n gaspedaal in.
Genesis is gewoon een luxe Hyundai.9/10 onderzoeken is het een Japans merk.
nu een Amerikaans onderzoek, winnaar Amerikaans merk.
hmmmja oke.