- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb iets nieuws gekocht, en moet het eigenlijk niet showen. Alleen wil ik ook eens interessant doen in dit materialistische topic.
![]()
Nee, 114i. Het was altijd de bedoeling om hem te laten herprogrammeren tot 220 pk. (op Sport & Sport+ modus) Alleen is het er nog steeds niet van gekomen. Ik weet ook niet of het nog zal gebeuren.
Morgen toch maar naar de herprogrammeer-boer. Nu ik gestopt ben met benzo's moet ik toch ergens m'n geld aan uitgeven?Klopt, alleen schieten ze je in Vlaanderen binnenkort lek als je 10 km/u boven de limiet zit. Overal verlaagde snelheden, trajectcontroles, hogere boetes...
Ik voel me niet zo vrij!![]()

Nice, direct maar nieuwe set achterbanden bijbestellen

Ik denk dat het ook wel aan de banden lag. Bij lage snelheden, en een natte ondergrond, verloor hij z'n grip al. 
Wat is het verschil in aanschafwaarde van een 114i en 125i?114i Stage I (manueel)
Gewicht: 1375 kg
PK: 220
NM: 310
125i (manueel)
Gewicht: 1420 kg
PK: 218
NM: 310
0-100: 6,4
Sleeper? Mag ik dat zeggen?
Ik mag dat zeggen, Mart.
Nu nog, misschien, ergens een M Sport schnoz zien te vinden. Dan hoef ik hem niet meer Shrek te noemen.![]()
Dat kan ik me niet meer herinneren. Wel dat de 125i een andere motor had. Het zal in ieder geval geen onaardig bedraag geweest zijn, want de 116i en 118i zat er nog tussen.Wat is het verschil in aanschafwaarde van een 114i en 125i?
Het zal vast minder zijn dan een 114i stage 1 laten chippen. wa kost da?Dat kan ik me niet meer herinneren. Wel dat de 125i een andere motor had. Het zal in ieder geval geen onaardig bedraag geweest zijn, want de 116i en 118i zat er nog tussen.
Het zal vast minder zijn dan een 114i stage 1 laten chippen. wa kost da?

Bijwerkingen:Br Performance zei:114i - 116i (alle belangrijke onderdelen voor tunen identiek.)
118i extra oliekoeler
Deze wagens komen dagelijks binnen, zitten er hier zeker ook enkele op BB, deze wagens hebben op een aantal zaken na geen grote gekende problemen!
Ik zou niet twijfelen.
BR Performance zei:storende geluiden van de koelfan; vliegwiel dat trilt; differentieel (trillingen)
Gehaaide VlamingJij bent gewoon boos omdat je me niet meer kan pesten.