- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Urus vs RSQ8?RSQ8, die RS6 achterkant kan ik maar niet aan wennen
Heb de RSQ8 nog niet zien rijden maar denk wel dat ik die kies. Achterkant vind ik bruut met dat doorlopende licht, Urus heeft de voorkant mooier
Om het even. Gaat meer om wat je ernaast al hebt.Heb de RSQ8 nog niet zien rijden maar denk wel dat ik die kies. Achterkant vind ik bruut met dat doorlopende licht, Urus heeft de voorkant mooier
jij?
Het is wel een lambo natuurlijk maar het prijsverschil is iets van een ton toch? Zelfs al heb je dat geld vind ik dat wat zonde

Ik meen iets van 75 verschil als je rs dynamic en 23" optie neemt (20k) op de rsq8. Urus is er al even.Het is wel een lambo natuurlijk maar het prijsverschil is iets van een ton toch? Zelfs al heb je dat geld vind ik dat wat zonde![]()
Vergelijkbaar met die NA V10 in een Gallardo toch? Daar schroeven ze wel vaak turbo's op.Volgens mij is zo een R8 wel goed op te voeren.
Klinkt wel als een understatement.
Doet me denken aan een underground racing gallardo met giga veel pk's. Mooie verhalen over gehoord lol, ook een hoop gedoe.Vergelijkbaar met die NA V10 in een Gallardo toch? Daar schroeven ze wel vaak turbo's op.