AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.701
SInds ik autopnl kijk en standaard m5s klik ik niet eens meer aan. Word snel verwend :stupid:. Kijk alleen nog maa de niggaz over 950 pk

950 pk :roflol:

ik herinner me nog dat Mercedes de CL 65 AMG uitbracht, zoveel NM dat het begrensd moest worden op 1000:hahaha: anders kon de aandrijving + versnellingsbak het niet aan.

wel een mega geil geluid!

• #13.704
Bedoelde als die ooit op de markt komt dat fijnproevers dat dan zouden verkiezen

Bedoelde als die ooit op de markt komt dat fijnproevers dat dan zouden verkiezen
Absolute snelheid is denk ik slechts een van de variabelen. Waarom gaat de een voor een Ferrari F8, een ander voor Lambo Performante, weer een ander voor een Porsche GT2 RS? Ze doen allemaal min of meer 8s naar de 200.

- ander geluid
- afwerkingsniveau
- andere versnellingsbakken
- verschillen in onderstellen/ weggedrag
- uitstraling en esthetische aspect
- merkbeleving
- bepaalde verschillen in acceleratie bijvoorbeeld 0-50 of 50-150 enz.

Tesla die 0 naar 200 in 6 seconden doet. Kom maar op.
Gaat voorlopig in ieder geval niet gebeuren. Als je kijkt naar de 9 auto's die getest zijn die in minder dan 6s naar de 200 gaan zijn het op 1 na racewagens (nr.8).

Tesla die 0 naar 200 in 6 seconden doet. Kom maar op.
giphy.gif

• #13.709
Zal toch nog wel komen. Die tesla roadster die ze uit gaan brengen doet 0-100 in wat was het ook alweer? 1.9 seconden?

Ze mogen hem houden. Zelf Bill Gates kocht liever een elektrische Porsche. Nochtans is hij de ultieme nerd.

giphy.gif

• #13.711
Zal het doorgeven

Weet je, een grote troost voor mezelf.

Ik kan ze toch geen van alle betalen :p ik blijf lekker doortuffen in m’n 13 jaar oude Nissan.

• #13.713
Weet je, een grote troost voor mezelf.

Ik kan ze toch geen van alle betalen :p ik blijf lekker doortuffen in m’n 13 jaar oude Nissan.
Als je hard werkt en met zuinig leven kan je misschien over 10 jaar een leuk tweede handsje kopen dat nu een real nig is.

Zal toch nog wel komen. Die tesla roadster die ze uit gaan brengen doet 0-100 in wat was het ook alweer? 1.9 seconden?
Dat is vooralsnog niet gecontroleerd. En dan heb je waarschijnlijk 10 raketmotoren nodig die onder het space x optiepakket zitten.

En hoe belangrijk is de 0-100 tijd? Is dat echt de factor om een auto te kopen?

Als je hard werkt en met zuinig leven kan je misschien over 10 jaar een leuk tweede handsje kopen dat nu een real nig is.

Ik werk hard en heb buiten m’n kinderen en sporten geen uitgaven. Dan nog zou ik het gekkenwerk vinden om 20-30k aan een auto uit te geven. Misschien als ik dadelijk in een mid-life crisis beland :D

• #13.717
Kinderen wegdoen

Ik werk hard en heb buiten m’n kinderen en sporten geen uitgaven. Dan nog zou ik het gekkenwerk vinden om 20-30k aan een auto uit te geven. Misschien als ik dadelijk in een mid-life crisis beland :D
Wordt tijd om de kinderen te dumpen dan. :D

• #13.720
Begint bij mij ook wel te kriebelen om eens naar een real niggie te kijken. Dan maar geen motorrijbewijs halen. Lekker met een kooiconstructie blazen. Toch lekker rustig nu op de weg

Terug
Naar boven