AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Natuurlijk snel zat. Leuk om heel veel pk’s te hebben maar wat moet je er mee in NL?

Mooi cabrio’tje, vooral met het lekkere weer nu! Die 4 series hebben een hardtop toch?

Heb je inderdaad niets aan daarom ga ik er regelmatig mee de oostgrens over. Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland kun je heerlijk sturen in de bergen.

Heb je inderdaad niets aan daarom ga ik er regelmatig mee de oostgrens over. Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland kun je heerlijk sturen in de bergen.
Ooit "Red Rock Road"/ Col de Turini gedaan?
Die twintigtal tunnels in de bergen zijn magisch.

Edit.

20200409_195138.jpg

Apollo IE. Wat een monster. En het geluid, eargasm. Tijdje terug alweer door de bergen bij MC horen knallen, epic V12 geluid. Leek wel een straaljager.

Edit.

Laatst bewerkt:
Ik krijg wel echt zin in een roadtrip van dit weer en de lege wegen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.826
Naast die 420 stond een 745 phev. maakte ook wel indruk. Mooie bak. Die nieuwste 7. Was ook aprte donkergroene kleur

• #13.829
Hèèèèrlijke wagen :)

En niet duur!

Zeker niet duur, doe d’r mij maar 2 :D

• #13.832
Stond er ook. 200.000 euro stond er op het bordje

Zag er laatst een rijden, bijzondere verschijning. Vind 'm niet duur, staan er slechts 2 op. Had ze 10k duurder verwacht.

Stond er ook. 200.000 euro stond er op het bordje
Doe dan de m8 comp coupé met drivers pack, carbon pack, bowers & wilkins surround sound, keramische remmen en wat ander leuks voor 255k. Knal je in 3s naar 100, voor petjes, en naar 200 in 10s.

Niet duur Eggie!

• #13.835
Ja, dan zit je weer in de lambo range.

keuzes :thinking:

• #13.837
Heb je die prestaties voor dat geld ook bij porsche? Wat kost een porsche turbo tegenwoordig?

• #13.838
Zie het al 2.7 seconden van nul naar petje voor 277k kaal

Zie het al 2.7 seconden van nul naar petje voor 277k kaal
En een shitty pdk bak, rijdt wel erg goed maar kwaliteit.. Iets te regelmatig gehoord dat ze kapot gaan. Wordt bij Porsche wel goed afgehandeld verder. Tegelijkertijd verkopen ze gruwelijk veel wasr je niks over hoort en niet iedereen rijdt zijn porsche als een halve rally bak in bergen e.d.

• #13.840
Voor bijna 3 ton een 6 cilinder

200.gif

Terug
Naar boven