- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Oprecht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oprecht?
Meen je dat?
3 punten..

ik vind de grill afgrijselijk en het interieur vind ik ook helemaal niets, dat van de huidige BMW’s vind ik trouwens ook niet mooi.3 punten..
- binnen het segment
- grill mag iets verfijnder
- moet eerst nog in het echt zien
Maar als ik tesla zie en dan dit, dan echt prachtig. Trek je ook je deurhendel niet van af binnen 12 mnd zoals bij tesla.
PS Wat is jullie grootste punt van lelijkheid?
Zijn elektrisch verstelbaar, zal wel goed komen.Ik kan me moeilijk voorstellen dat die stoelen nou lekker zitten. Of ligt dat aan mij?
Je hoeft 'm niet te kopen hoor.ik vind de grill afgrijselijk en het interieur vind ik ook helemaal niets, dat van de huidige BMW’s vind ik trouwens ook niet mooi.
Ratio ipv emotie sloeg gelukkig net op tijd in. 420i is snel zat in het Westen van Nederland.
Eind volgende week.Lekker goede soundset vind ik ook altijd belangrijk. Wanneer kun je de auto ophalen?
Je hebt het weertje mee. En de wegen zijn niet zo druk ook tegenwoordig. Lots of smiles per gallon gewenst.
Ratio ipv emotie sloeg gelukkig net op tijd in. 420i is snel zat in het Westen van Nederland.