XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Voor bijna 3 ton een 6 cilinder

200.gif
Wel heel lekkere. Gt2 Rs is subliem.

En een shitty pdk bak, rijdt wel erg goed maar kwaliteit.. Iets te regelmatig gehoord dat ze kapot gaan. Wordt bij Porsche wel goed afgehandeld verder. Tegelijkertijd verkopen ze gruwelijk veel wasr je niks over hoort en niet iedereen rijdt zijn porsche als een halve rally bak in bergen e.d.

Ik rijd zelf al bijna 50k met een DSG bak en bijna 150 nm boven fabrieksopgave. 0 problemen mee gehad. Denk dat als je respect toont voor de techniek je problemen kunt voorkomen. Heb wel de olie interval gehalveerd.

Heb je die prestaties voor dat geld ook bij porsche? Wat kost een porsche turbo tegenwoordig?

M8 moet je vergelijken met een Panamera Turbo, niet met een 911 lijkt me. Als ik in die prijsklasse mocht shoppen zou ik in principe de proefrit laten bepalen ik vind de Panamera alleen zo'n gedrocht om te zien en ik kijk graag even terug na het uitstappen :)

M8 moet je vergelijken met een Panamera Turbo, niet met een 911 lijkt me. Als ik in die prijsklasse mocht shoppen zou ik in principe de proefrit laten bepalen ik vind de Panamera alleen zo'n gedrocht om te zien en ik kijk graag even terug na het uitstappen :) Ik ben meer van de sportauto's dus bij voorkeur zo licht mogelijk en wendbaar.

En lekker onpraktisch :D

Ik rijd zelf al bijna 50k met een DSG bak en bijna 150 nm boven fabrieksopgave. 0 problemen mee gehad. Denk dat als je respect toont voor de techniek je problemen kunt voorkomen. Heb wel de olie interval gehalveerd.
Dat moet altijd. De ervaringen die ik heb gehoord bestaan o.a. uit 2 kapotte bakken binnen 6 wkn, waarvan de 1e notabene vanuit showroom naar huis. En anderen over een langere termijn, wel binnen garantie. Allen de Turbo S (tot 2016).

Dat moet altijd. De ervaringen die ik heb gehoord bestaan o.a. uit 2 kapotte bakken binnen 6 wkn. En anderen over een langere termijn, wel binnen garantie. Allen de Turbo S.

Ja komt wel bekend voor, maar van mij zijn geen recente verhalen. Betrof bakken bij auto's van een jaar of 8/12 terug.

In NL 400K (Weissach), niet meer te koop. Dus duur. Idem met 911 R.

Vandaag de MiTo verkocht. Had alle ads er al af gehaald, kreeg ik warempel nog een bericht via autoscout.de waar ik niet meer van wist dat ik die nog had.
Stond ie nog op voor de hoofdprijs. De koper blij dat hij nog wat heeft weten te pingelen. :roflol:

Ben ik vorige week een mooie CLK 430 tegengekomen. Puntgaaf en origineel. Ik denk: vakantie zit er dit jaar niet meer in dus ik ga lekker cruisen in zo’n mooie V8 deze zomer.

Is’ie verkocht....:sad:

Ben ik vorige week een mooie CLK 430 tegengekomen. Puntgaaf en origineel. Ik denk: vakantie zit er dit jaar niet meer in dus ik ga lekker cruisen in zo’n mooie V8 deze zomer.

Is’ie verkocht....:sad:
Misschien is een originele C32 AMG iets voor je (opvolger C43). Meeste mensen kennen deze niet denk ik, toch wel een wolf in schaapskleren met de 354 pk sterke V6 (450 Nm). Als je een puntgave weet te vinden en kan behouden heb je er ook een klassieker aan in de toekomst.

@Brab0 of een bmw 5 serie v8. Rond de 330 pk. 545 ofzo. Heb je gelijk het goede merk te pakken;)

C32 houdt bijvoorbeeld een M5 E39/ B7 BiTurbo bij van 0-200 (16.9s). Slechts 2 tienden langzamer dan een F10 550i (16.7s). Is toch leuk voor een auto waar je het niet aan ziet, als je ze al ziet.

Misschien is een originele C32 AMG iets voor je (opvolger C43). Meeste mensen kennen deze niet denk ik, toch wel een wolf in schaapskleren met de 354 pk sterke V6 (450 Nm). Als je een puntgave weet te vinden en kan behouden heb je er ook een klassieker aan in de toekomst.

Ik ken’m, de C32 AMG. Maar vindt er maar 1, die fatsoenlijk is.

wordt/is een super klassieker (€€€€€)

Terug
Naar boven