XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

ben aant plannen om binnekort (febr - maart) een nieuwe (2e hands) auto te kopen, audi Ofc.

normaal gezien ben ik altijd audi fan, werd van de week ingehaald door 'n GT86 en dat vond ik ook een t*ring strakke bak.

50558266114-a-toy.jpg

Maar ga toch liever voor de luxe duitse wagen ;)

sucp_1009w_13_o%2Bsuper_chevy_houstan_drag_racing%2Bhighlights.jpg

De ouders van een vriend hebben een stel van die oude Amerikanen, prachtige auto's. Hij zelf heeft tijdelijk de een nieuwere versie gehad maar uiteindelijk verkocht vanwege ruimtegebrek.

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

ben aant plannen om binnekort (febr - maart) een nieuwe (2e hands) auto te kopen, audi Ofc.

normaal gezien ben ik altijd audi fan, werd van de week ingehaald door 'n GT86 en dat vond ik ook een t*ring strakke bak.

http://www.sub5zero.com/sites/default/files/uploads/2011/11/50558266114-a-toy.jpg

Maar ga toch liever voor de luxe duitse wagen ;)

Die Toyota zal stuk goedkoper in onderhoud zijn :p

Feit, maar ken een aantal officiele audi garages. oud leerkracht van me heeft er zelfs een. dus zal nog goed mee vallen ;)

GT86, prachtwagens.

Nadeel, geen turbo.. Swap er een 2jz in, rocket bunny bodykit en hij is perfect.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die spoiler mag niet in Nederland :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die spoiler mag niet in Nederland :p

Jawel, zolang het binnen de breedte van de auto blijft.
als er scherpe randen op zitten kan je dit oplossen dmv een rubber rand er om heen.

Ken zat mensen die er mee rijden, zijn vaker staande gehouden en krijgen er geen boete voor omdat het op die manier gewoon mag. :)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Nice!

Hier ook nog wat leuk spul staan:

1j9h6u.jpg

do7u40.jpg

GT86, prachtwagens.

Nadeel, geen turbo.. Swap er een 2jz in, rocket bunny bodykit en hij is perfect.

engine swap gaat 'm zowiezo niet worden, dan zou ik de orginele motor wel aanpassen.

zit er trouwens nog steeds naar te kijken, blijf het een prachtige wagen vinden...

michien toch een toyota ipv audi dan :roflol:

chill, vandaag nog de oude radio uit mn fiesta mk6 kunnen verkopen voor een paar tientjes

hopelijk in de komende maanden dat ding nog is een paar cm omlaag gooien voor da lulz

rijdt nu zelf ook met een mk6.5 rond (met die bobbels op de koplampen)

Prima wagen, maar nu ik vast werk heb ga ik toch opzoek naar wat meer PK's ;)

staat nog een mk6.5 (zwart) te koop op 't fiesta forum met zo'n 180pk

harde shit hoor

heb dr nu 70 (:roflol:), toyota heeft er 200 maar jammergenoeg geen turbo.

vind 'n A5 ook een klasse bak, ben er nog niet over uit. ;)

Ding gaat echt traag hoor.. die 200pk hebben ze goed verstopt. Er zijn auto's die je veel meer pk's geven en veel goedkoper zijn.

Jawel, zolang het binnen de breedte van de auto blijft.
als er scherpe randen op zitten kan je dit oplossen dmv een rubber rand er om heen.

Ken zat mensen die er mee rijden, zijn vaker staande gehouden en krijgen er geen boete voor omdat het op die manier gewoon mag. :)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Nice!

Hier ook nog wat leuk spul staan:

1j9h6u.jpg

do7u40.jpg

Haha je moet vragen of je die rs6 een keer mag lenen, kunnen we racen :trollface:

Ding gaat echt traag hoor.. die 200pk hebben ze goed verstopt. Er zijn auto's die je veel meer pk's geven en veel goedkoper zijn.

kom toch steeds terug bij 'n Audi, beter blijf ik dus bij mijn eerste keus.
(wat ik dus, van zelfsprekend ook ga doen ;))

Terug
Naar boven