vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.autoleitner.nl/automobielen/aanbod/1985-audi-sport-quattro-kopenhagenblau
Aardig prijsje voor een auto van bijna 30 jaar oud.
http://www.autoleitner.nl/automobielen/aanbod/1985-audi-sport-quattro-kopenhagenblau
Aardig prijsje voor een auto van bijna 30 jaar oud.

Hoe kijken jullie hier tegen spacers (spoorverbreders) aan?
Ik ben een tijd bezig geweest met het zoeken naar nieuwe velgen voor mijn bmw maar kwam steeds in de knoei met de ET-waarde.
Vond deze velgen vet - breyton race gts
Maar helaas alleen met een ET van 30 of 35. Dit wijkt 10 a 15mm af (heb ET20) en liefst ga ik met de velg iets naar buiten dus heb je nog meer afstand nodig. Spacers van 20mm lijkt me niet wijs.
![]()
Toch maar verder gezocht en vond deze ook erg gaaf - rondell 204
Dit merk heeft de perfecte maat ET15 en 20. Deze is er ook in mat zwart.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bovenste zijn agressiever, onderste stijlvoller.

En terecht, e30 m3 blijft een bazenwagen en moet niet gereden worden door een of andere artiest met geld te veel. Alleen liefhebbers verdienen die auto.
25k is niet heel veel![]()
Geloof dat die f&f kerel die zich zelf kapot reed er 2 had
Klopt ja.
Vind het toch knap geld hoor.
Zou veel liever een e30 hebben dan zo'n nieuw ding.
Gevoel van een oude auto is zo anders.. Zo'n nieuw ding is wel leuk enzo, maar je hebt nooit dat ruige en brutale gevoel.
En terecht, e30 m3 blijft een bazenwagen en moet niet gereden worden door een of andere artiest met geld te veel. Alleen liefhebbers verdienen die auto.
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:43 ----------
Doe mij de bovenste maar! Heel Nice!
Spacers is geen probleem, gaat prima. Soms moet je wel en het kan nog mooier staan ook.
Stance![]()
Slecht voor lagers toch? Als je het niet nodig hebt en zonder spacer de velg naar buiten krijgt.
Ik moet nog even kijken maar misschien heb ik met die onderste velgen ook al een spacer nodig voor de achtervelgen. Zou betekenen dat ik 25 of 30mm spacers moet gebruiken bij die breyton velgen.
Maar jij zegt niks aan de hand moet kunnen?

Slecht voor lagers toch? Als je het niet nodig hebt en zonder spacer de velg naar buiten krijgt.
Ik moet nog even kijken maar misschien heb ik met die onderste velgen ook al een spacer nodig voor de achtervelgen. Zou betekenen dat ik 25 of 30mm spacers moet gebruiken bij die breyton velgen.
Maar jij zegt niks aan de hand moet kunnen?