XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Kreeg in mijn Dodge ram de US navigatie ook niet werkend, dus toen maar een pas klare aftermarket navi geplaatst die het wel in europa doet

Hopelijk is dit hier niet het geval, en als dit wel het geval is dan gebruik ik gewoon een apparte navigatie, de rest doet het wel (radio, etc) dus dat is niet het grootste probleem.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

En 4 x zoveel betalen voor minder resultaat, dat kan ook ja...
Als je het echt perfect wil pak je de boot en ga je langs bij DE VAG- tuner: MRC in Engeland ;)

Mrc moet wel echt de moeite zijn, maar zo zot ben ik nog niet, eerst zo eens rondbollen 420 pk is ook geen straf :cool:, zojuist het leuke smsje gekregen dat ie gekeurd is en ik er morgen voor langs kan komen.
nu weet ik weer hoe kleine kindjes zich de dag voor kerst en sinterklaas voelen haha.

zojuist het leuke smsje gekregen dat ie gekeurd is en ik er morgen voor langs kan komen.
nu weet ik weer hoe kleine kindjes zich de dag voor kerst en sinterklaas voelen haha.

cool man, suc6!

thx voor je info trouwens ;)

Kwam net bij mij op het werk aanrijden:

35ara14.jpg

xnykuu.jpg

De Black versie? SLS is vet, maar ben nog altijd meer fan van de SLR.

In Zwolle rijd er ook 1 rond, pracht auto.

Kostte aardig wat moeite m bij te houden met een 730 pk rs6, maar dat gebrul maakte het achter rijden meer dan goed.

Zag gister ook voor t eerst de Ferrari 360 modena rijden die bij ons in de buurt altijd voor een huis staat. Kerel reed 60 waar je 80 mocht :roflol:

En de audi staat voor de deur te blinken!
Eerste naftbak is er ook al gelijk door heen gereden eerste bevindingen, het is toch wel een monstertje..
Als je de automaat in D zet kan je rustig cruisen, maar eens ie in s gezet wordt is het een vinnige automaat die constant uitnodigt om door te rijden.
Interieur is helemaal m'n ding (veel knopjes etc)
Muziek heb ik ook genoeg aangezien ik 2 sd kaartjes vol heb gegooid.

Qua looks is ie helemaal geslaagd enkel minpuntje is de standaard uitlaat, dies gewoon te zielig voor woorden.
Maar goed dat daar morgen de supersprint onder geplaatst wordt :D

Veel plezier met de audi!

Ja veel plezier er mee man!

Zeker met de uitlaat ga je een hoop
Plezier beleven aan deze auto.

Proficiat!! Geniet er van!! (Je weet toch dat je nu nooit nog wat anders dan een Audi wil hé!! ;) :p )

Ga je full exhaust of enkel de X- pipe mod?

Mijn 2 schatjes. :$

33z4sqp.jpg

Proficiat!! Geniet er van!! (Je weet toch dat je nu nooit nog wat anders dan een Audi wil hé!! ;) :p )

Ga je full exhaust of enkel de X- pipe mod?

Wat bedoel je met full exhaust?
Heb de einddempers en het stuk ervoor zonder dempers, denk dat er nu nog 1 demper zit, maar die mag er blijven zitten want de wagen bromt best luid tegen 130 per uur (tussen de 2 en 3.000 toeren).
Morgen de wagen is laten uitlezen, want krijg af en toe deze melding (malfuntion van de automaat) terwijl ik niks merk qua vermogen of moeilijk schakelen.
Heb er sinds woensdag al 2 bakken benzine doorgereden en al van iedere km genoten!

Een jongen die ik ken had ook zo een golf 2 voor drag racing. 400pk uit een audi TT blok 1.8T 20v
Zat bij hem een geheel s3 onderstel onder, maar alsnog trapte hij elke keer z'n versnellingsbak eruit. Alle tandjes van t tandwiel af geloof ik.

Een jongen die ik ken had ook zo een golf 2 voor drag racing. 400pk uit een audi TT blok 1.8T 20v
Zat bij hem een geheel s3 onderstel onder, maar alsnog trapte hij elke keer z'n versnellingsbak eruit. Alle tandjes van t tandwiel af geloof ik.

Nice!

Hmm wel vreemd hoor, zou het makkelijk moeten kunnen houden.
Reed hij op slicks op de baan? Dan zou het wel kunnen.

BMW507blauwopen.jpg

Wow

Weer een nieuwe dump:

hrdp_0803_06_z%252Bcustom_street_racing_cars%252B1967_chevy_camaro_trailer_towing.jpg

drag1.png

ford_mustang_gt500_shelby_dark_street_83234_1920x1080.jpg

chevy-nova-street-racing.jpg

sucp_1009w_13_o%2Bsuper_chevy_houstan_drag_racing%2Bhighlights.jpg

ccrp-1208-los-angeles-street-racing-scene_037.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ccrp-1208-los-angeles-street-racing-scene_014.jpg

1320video.jpg

41fa14b637b1_sf_3.jpg

white-and-green.jpg