XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Waarom zie ik zoveel mensen met vogelpoep op hun wagen rondrijden? Poep hier, poep daar, poep overal! Het kan ze geeneens iets schelen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.222
Soms zie je ze ook wel eens helemaal onder de alg en andere vuiligheid. Als je ziet wat voor types dat zijn. Van die depressieve, 1 keer in de zoveel tijd douchende vijftigplussers.

• #14.223
Waarom zie ik zoveel mensen met vogelpoep op hun wagen rondrijden? Poep hier, poep daar, poep overal! Het kan ze geeneens iets schelen...

Zelfde als decimeters hoog onkruid in het tuintje. Ze lopen er zo overheen. Snel weer naar binnen pixels kijken op de bank!

• #14.227
Blijft altijd residu zien.

Als je woont in een gebied met veel platte daken of veel bomen is het dweilen met de kraan open.

Snap het opzich wel. Voor sommige mensen in het een middel om van a naar b te komen en is het geen heilige koe.

Zelfde als decimeters hoog onkruid in het tuintje. Ze lopen er zo overheen. Snel weer naar binnen pixels kijken op de bank!

Die gezichten als ik mijn bulldog in de voortuin laat pissen (ik wil wel verder lopen maar hij niet en hij moet nodig), ik heb echt maling aan die moffen die elke zaterdag hun velgen aan het schrobben zijn. Met hun Duitse vlaggen in de tuinen...

En veel onkruid, de raapzaad staat weer aardig in bloei tussen de klinkers. ik kan het niet opbrengen om er wat aan te doen. Veel werk, geen enkele voldoening.
Maar het laatste wat ik zou doen is het doen voor een ander terwijl het mezelf niet interesseert. In het nieuwe huis wel het voornemen het te onderhouden, maar hier niet.

• #14.229
Die gezichten als ik mijn bulldog in de voortuin laat pissen (ik wil wel verder lopen maar hij niet en hij moet nodig), ik heb echt maling aan die moffen die elke zaterdag hun velgen aan het schrobben zijn. Met hun Duitse vlaggen in de tuinen...

En veel onkruid, de raapzaad staat weer aardig in bloei tussen de klinkers. ik kan het niet opbrengen om er wat aan te doen. Veel werk, geen enkele voldoening.
Maar het laatste wat ik zou doen is het doen voor een ander terwijl het mezelf niet interesseert. In het nieuwe huis wel het voornemen het te onderhouden, maar hier niet.
Dat kan en mag in onze democratiën.

Ik moet bekennen dat ik ook steeds meer boodschappen ga doen zonder even een nette broek aan te trekken. Het trainingspak zit net zo lekker.
Ik krijg meer schijt aan alles, ik begin een echte Onslow te worden.

Laatst de man van wie ik een kavel heb gekocht ontmoet. Hij verkocht er nog 4, in totaal 6000m2 dus heeft best wat binnen.
Rijdt hij weg in een Opel Corsa uit begin '90. Niet belangrijk maar toch wekte dat enig sympathie bij mij, mensen die totaal niks om status geven. Of is dit typisch Nederlands en zou een Amerikaan zijn vraagtekens hebben bij zo'n man?

• #14.234
AMC had toentertijd niet alleen de Pacer in hun gamma maar ook de Gremlin

Voor de hatchback fans

Gremlin_side_%285903000893%29.jpg

• #14.235
Dat gevoel kreeg ik juist een aantal jaren terug toen ik voor een nieuwe softijsmachine ging kijken.
Kerel kwam aanrijden met een ordinaire 6-serie. Alles was net iets te glad, zit te veel marge op zo'n machine blijkbaar.

• #14.237
Post je het wel als blijkt dat je een kavel gekocht hebt met vervuilde grond wat je zelf moet gaan saneren?

Ik deel lief en leed.

• #14.239
Ik heb het gelezen, ja.

Terug
Naar boven