Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zie ik zoveel mensen met vogelpoep op hun wagen rondrijden? Poep hier, poep daar, poep overal! Het kan ze geeneens iets schelen...
Ik ben pas 41 ja.Soms zie je ze ook wel eens helemaal onder de alg en andere vuiligheid. Als je ziet wat voor types dat zijn. Van die depressieve, 1 keer in de zoveel tijd douchende vijftigplussers.
Ik heb een remedie voor je
Waarom zie ik zoveel mensen met vogelpoep op hun wagen rondrijden? Poep hier, poep daar, poep overal! Het kan ze geeneens iets schelen...

Zelfde als decimeters hoog onkruid in het tuintje. Ze lopen er zo overheen. Snel weer naar binnen pixels kijken op de bank!
Dat kan en mag in onze democratiën.Die gezichten als ik mijn bulldog in de voortuin laat pissen (ik wil wel verder lopen maar hij niet en hij moet nodig), ik heb echt maling aan die moffen die elke zaterdag hun velgen aan het schrobben zijn. Met hun Duitse vlaggen in de tuinen...
En veel onkruid, de raapzaad staat weer aardig in bloei tussen de klinkers. ik kan het niet opbrengen om er wat aan te doen. Veel werk, geen enkele voldoening.
Maar het laatste wat ik zou doen is het doen voor een ander terwijl het mezelf niet interesseert. In het nieuwe huis wel het voornemen het te onderhouden, maar hier niet.
Mij boeit het niet echt hoe mijn auto of motor er uit ziet terwijl ik toch wel een soort van liefhebber ben.Blijft altijd residu zien.
...
Snap het opzich wel. Voor sommige mensen in het een middel om van a naar b te komen en is het geen heilige koe.
Je voelt je pas oud wanneer je de wagen staat wassen en je hoort een tiener tegen zijn kleine broertje zeggen: "Rij dat meneertje niet omver"
Je voelt je pas oud wanneer je de wagen staat wassen en je hoort een tiener tegen zijn kleine broertje zeggen: "Rij dat meneertje niet omver"
Straalt geen vertrouwen uit als een sjofel figuur in een roestige corsa 1.5 D zaken met je doet.. Of is dit typisch Nederlands en zou een Amerikaan zijn vraagtekens hebben bij zo'n man?