- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom bij de club. 'k Moet echt eens laten kijken naar die meuk.
Wil het graag herstellen maar een paar honderd euro is niks tegenwoordig wat alles kost. Als je laat zitten wordt het alleen maar erger door pekel, vocht, zand en vuil. Doe het volgend jaar wel bij eerste onderhoudsbeurt. Jaartje laten zitten kan denk ik wel. Denk dat ik sowieso er niet mee rijdt in een vorstperiode. Pak ik wel een bussie.Welkom bij de club. 'k Moet echt eens laten kijken naar die meuk.
Heb momenteel ook hier en daar wat schade, als de banden versleten zijn worden dat gewoon de winterwielen, meteen een reden om mooi setje zomer velgen aan te schaffen ook danWil het graag herstellen maar een paar honderd euro is niks tegenwoordig wat alles kost. Als je laat zitten wordt het alleen maar erger door pekel, vocht, zand en vuil. Doe het volgend jaar wel bij eerste onderhoudsbeurt. Jaartje laten zitten kan denk ik wel. Denk dat ik sowieso er niet mee rijdt in een vorstperiode. Pak ik wel een bussie.

Bij mijn BMW boer doen (of kunnen) ze dat niet eens. 🤦♂️Doe het volgend jaar wel bij eerste onderhoudsbeurt.
Hier in de buurt zit zo een framebouwer die ook velgen doet. Misschien eens vragen wat zoiets moet kosten. Volgens mij heb ik ook een reservevelg. Of is dat een klaarkomertje, eh, thuiskomertje?Bij mijn BMW boer doen (of kunnen) ze dat niet eens. 🤦♂️

Alloy Gator.
Brrr....
Op sommige fora las ik 50 euro per velg bij zware schade. Dat valt al bij al nog mee.
Is wel afhangkelijk van wat voor wielen en wat voor finish.Op sommige fora las ik 50 euro per velg bij zware schade. Dat valt al bij al nog mee.
De zwaarste patiënt:Mijn velgen zijn ook aangetast rond de logo's. 😡 Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen