- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boss had wel mooie tijd (90's) met zoveel geld. 4.6 hse, corvette, ferrari, benz enz.
Hier zit waarheid in. Mensen met veel poen praten niet over geld, rijden op normale wegen rustig in bloedsnelle auto's en lopen doorgaans in vrij casual kleding.The better you get, the less you run around showing off as a muscle guy. You know you wear regular shirts, loose shirts—not always, trying to show what you have. You talk less about it. It's like you have a little BMW—you want to race hell out of this car because you know it's just going 110. But if you see guys driving a Ferrari or a Lamborghini, they slide around at 60 on the freeway because they know if they press on that accelerator they are going to go 170. These things are the same in every field.” —Arnold Schwarzenegger
Niet alleen wat auto's betreft.Robert Kelly had ook altijd mooie autos in zn clips. Goeie smaak had hij![]()
Hij heeft wel een groot hart.
Het einde van episode VII is één van mijn favoriete momenten in de reeks. Mag ik dat hier zeggen? Want ik heb het net gedaan.
Zo'n Benz is toch wel Boss. Doet me aan een quote denken. Even zoeken.
Edit.
Hier zit waarheid in. Mensen met veel poen praten niet over geld, rijden op normale wegen rustig in bloedsnelle auto's en lopen doorgaans in vrij casual kleding.
Zo'n Benz is toch wel Boss. Doet me aan een quote denken. Even zoeken.
Edit.
Hier zit waarheid in. Mensen met veel poen praten niet over geld, rijden op normale wegen rustig in bloedsnelle auto's en lopen doorgaans in vrij casual kleding.
Ik denk dat je het voorbeeld iets te letterlijk neemt, gaat m.i. meer om het mechanisme niet om pronken (juist niet denk ik het maakt je weinig uit wat anderen vinden). Natuurlijk laat je in een Ferrari af en toe het gas flink knallen maar je rijdt waar dat kan niet als een petje met bewijsdrang. En rijken zonder auto als hobby of plezier hebben weer iets anders.Zodra je altijd rustig rijdt maar wel Ferrari moet rijden dan praat je misschien niet zo zeer over poen, je pronkt er dan wel erg graag mee. De rijstijl lijkt me niet meer relevant.
De echt rijken die het niet nodig vinden om in zo iets te rijden omdat ze gewoon geen liefhebber zijn, nemen genoegen met een nette niet overdreven auto van 80k. Vraag me alleen af of ze bestaan, je herkent ze natuurlijk niet.
Ik zou ze voor gek verklaren, daar niet van. Maar ik zou weer geen reet om kunst of te dure klokjes geven.