Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

th14.jpg


ClassicComplicatedAlaskajingle-max-1mb.gif
 
m1fyhc5b42q6.jpg


Mooi ook zo een Zwitsers nummerbord en sticker. Staat meteen ook episch.
 
interior.jpg


Ja, nu wordt het lastig. Geen origineel stuur denk ik.
 
Beetje te vierkant en Pontiac Fiero achtig.
De eerste MR2 vond ik ook niks aan, die begin '90 daarentegen...
Deze?
1591097474902.jpeg


Best een gaaf karretje was dat.
 
Ja, je zit best laag het stoffen dak kan prima dicht, het past beter dan een Opel Speedster.
 
Deze?Bekijk bijlage 493192

Best een gaaf karretje was dat.

De 2e gen mr2 vond ik erg gaaf,werd ook als basis voor Ferrari replicas gebruikt. . Destijds erg moderne ronde lijnen en 2.2 met geloof zo'n 180pk.
De 1e gen vond ik niks aan, de 3 gen weer een totaal andere auto zoals wel vaker bij de jappen. Die had tevens wat meer kracht mogen hebben wat van een nieuwe versie mag worden verwacht.
 
3594BFF4-647D-4431-B544-16C0EC4F2C2C.jpeg


dit was destijds een snelheidsduivel.... wat een mooie herinneringen aan!
 
De 2e gen mr2 vond ik erg gaaf,werd ook als basis voor Ferrari replicas gebruikt. . Destijds erg moderne ronde lijnen en 2.2 met geloof zo'n 180pk.
De 1e gen vond ik niks aan, de 3 gen weer een totaal andere auto zoals wel vaker bij de jappen. Die had tevens wat meer kracht mogen hebben wat van een nieuwe versie mag worden verwacht.
Heb je gelijk in, toen wij er aan dachten was 2e gen te oud, maar 3de gen niet rap genoeg, in die cabrio had gewoon bijna 200pk moeten zitten.
 
Niks standaard. Zelf geen elek. ramen. Alles voor betalen. Ga vanavond ff de optielijsten van de epische E ff doorneuzen. Heerlijk nostalgisch.
 
Niks standaard. Zelf geen elek. ramen. Alles voor betalen. Ga vanavond ff de optielijsten van de epische E ff doorneuzen. Heerlijk nostalgisch.

Volgens mij alleen ABS en elektrische spiegels die standaard waren.
 
Back
Naar boven