AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

1800 16v kr
2x 40mm Webers
Cilinderkop gepoort en geflowd
276 graden nokkenassen
Spaghetti spruitstuk
Andere ontsteking
Verstelbaar nokkenastandwiel

Nog wel aantal kleine dingetjes maar dit kan ik zo gauw bedenken. :p

En dan nog met t Ov. Reizen..
:trollface:.

Heb ook nog een Vento als daily. :o

Maar inderdaad, als ik bij Ibo vandaan kom kan ik amper meer nadenken.. Laat staan dat t*ring eind naar huis rijden. +nu nog gratis ov.

Ik rij dat stuk van Ibo 7x per week dus mij lukt dat zonder nadenken nog wel :p

En dat t Ov gratis is is gewoon een k*t argument, lelijke wijven doen t ook gratis maar toch zou ik er niet mee willen rijden :roflol:

Ik rij dat stuk van Ibo 7x per week dus mij lukt dat zonder nadenken nog wel :p

En dat t Ov gratis is is gewoon een k*t argument, lelijke wijven doen t ook gratis maar toch zou ik er niet mee willen rijden :roflol:

Waarom k*t argument? Het scheelt me wel ruim 30-40 euro aan brandstof per keer.
Vind ik nog wel de moeite nu het nog kan.

is niet stoer peppie, als je in zo'n groot huis woont als jaspertje dan wil je wel geld verspillen

Dat is ook erg, als je een auto hebt maar geen geld hebt om te rijden en dan dus met de trein gaat.

waar slaat dat nou op man :roflol:

ik pak soms ook wel eens het ov, da's voor mij nog gratis, en spaart dus uit.

logica van sommige lui hier :roflol:

Dit.. Ik heb het geld er zeker wel voor, niet om tof te doen maar heb niet zomaar 2 auto's.
Maar ALS ik het niet hoeft en ik heb geen haast, waarom niet.

Ik vergeet wel eens dat dit een kinderforum is.
Als je eenmaal volwassen bent en werkt dan rij je wat je kan betalen.
Anders zou ik een goedkopere auto kopen als de benzine me te veel geld kost.

Ik woon nog bij mijn ouders en werk fulltime.. Dus daar ligt het niet aan. :o
Maar goed, ieder zijn keus toch.

Trieste reactie man, je bent wel een beetje gefrustreerd lijkt het de laatste tijd?
Waarom zou je zoveel geld verspillen als je ook gratis kan reizen?
Heeft niets met kunnen betalen te maken.

Er zijn ook gewoon mensen in deze wereld die geen gat in hun hand hebben en dus wel op hun centen letten. Bovendien is de trein nog best snel ook als je niet te vaak hoeft over te stappen. Ik bedoel, van geld wat je aan benzine besteed zie je niks terug hoor? ik besteed dat geld liever aan dingen waar ik meer plezier uit haal.

ik ga wel eens met de trein, lekker mensen kijken, lekker rustig aan, door de stad terug naar huis, lekker rustgevend:)

Eens met billy.
Bovendien, je wilt best wat besparen als je weet wat een raceauto kost..

Mogen jullie best weten, een opsomming van alleen de dingen die ik boven noemde:

2x 40mm Webers 900 euro
Cilinderkop gepoort en geflowd 1000 euro
276 graden nokkenassen 700 euro
Spaghetti spruitstuk 400 euro
Andere ontsteking 400 euro
Verstelbaar nokkenastandwiel 100 euro
Remmen 600 euro
Banden 500 euro
Kuipstoelen+gordels 500 euro
Rolkooi 700 euro
Oliedruk + olie temp meter 280 euro
Brandstofpomp 100 euro
Leidingen 150 euro
Nieuwe pakkingen 150 euro

Ga zo maar door..

Trieste reactie man, je bent wel een beetje gefrustreerd lijkt het de laatste tijd?
Waarom zou je zoveel geld verspillen als je ook gratis kan reizen?
Heeft niets met kunnen betalen te maken.
Hoezo lijkt dat? Vertel blijf er niet mee rondlopen.

Ik vind het vreemd dat iemand bakken met geld uitgeeft aan een auto of zelfs meerdere auto's en er dan geen gebruik van maakt omdat ze de kosten niet kunnen dragen. Een auto is voor mij een gebruiksvoorwerp en niet iets om uitsluitend mee te showen. Dus ik gebruik een auto wanneer ik deze nodig heb. Gebruik ook regelmatig een fiets maar dat heeft niets met kosten te maken.

Ik vind het een grappig beeld wanneer iemand bakken met geld aan auto's uitgeeft, tunen etc. en dan vanwege kosten in een trein gaat zitten. Begrijp me niet verkeerd er is niets mis met het openbaar vervoer maar vind het motief humoristisch. Het is maar een mening dus maak je er verder niet al te druk om zou ik zeggen. ;)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Er zijn ook gewoon mensen in deze wereld die geen gat in hun hand hebben en dus wel op hun centen letten. Bovendien is de trein nog best snel ook als je niet te vaak hoeft over te stappen. Ik bedoel, van geld wat je aan benzine besteed zie je niks terug hoor? ik besteed dat geld liever aan dingen waar ik meer plezier uit haal.
Dat is een ander zeer logisch motief en ben het daarmee volledig eens. Niks zo irritant als in een file staan.

Hoezo lijkt dat? Vertel blijf er niet mee rondlopen.

Ik vind het vreemd dat iemand bakken met geld uitgeeft aan een auto of zelfs meerdere auto's en er dan geen gebruik van maakt omdat ze de kosten niet kunnen dragen. Een auto is voor mij een gebruiksvoorwerp en niet iets om uitsluitend mee te showen. Dus ik gebruik een auto wanneer ik deze nodig heb. Gebruik ook regelmatig een fiets maar dat heeft niets met kosten te maken.

Ik vind het een grappig beeld wanneer iemand bakken met geld aan auto's uitgeeft, tunen etc. en dan vanwege kosten in een trein gaat zitten. Begrijp me niet verkeerd er is niets mis met het openbaar vervoer maar vind het motief humoristisch. Het is maar een mening dus maak je er verder niet al te druk om zou ik zeggen. ;)

Maak me er ook niet druk om. ;)
Nogmaals, het is niet omdat ik het niet zou kunnen betalen.
Als ik daar vandaan kom ben ik sowieso dood en zit ik liever niet achter het stuur in de auto.
Bovendien eet ik meteen na trainen.

Ik kan prima met de auto gaan, heb er toen voor gekozen het op dat moment niet te doen.

Ah jonge lul toch niet zo godvergeten slap man. Soms ben je met het OV gewoon sneller waar je wezen moet en soms is het lekker om gewoon even wat anders te kunnen doen.

En ehm, de categorie auto's waarin mensen van mijn leeftijd moeten zoeken, verschillen qua verbruik helemaal niet zoveel.

Gewoon niet lullen man.

Het Auto Topic

Ah jonge lul toch niet zo godvergeten slap man. Soms ben je met het OV gewoon sneller waar je wezen moet en soms is het lekker om gewoon even wat anders te kunnen doen.

En ehm, de categorie auto's waarin mensen van mijn leeftijd moeten zoeken, verschillen qua verbruik helemaal niet zoveel.

Gewoon niet lullen man.

Ik bepaal nog altijd zelf wat ik hier neerzet. Waarom dit soort teksten gebruiken als je het ergens niet mee eens bent?
Spreek je mensen ook zo in het dagelijks leven toe?

Terug
Naar boven