peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
en jij rijdt?
18 jarige knaap die onder de 200pk saai vindt whaha
1500kg+ en 200pk is inderdaad saai. :$
Alles onder de 180pk bij 800kg is saai.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en jij rijdt?

Ik? ik heb zelf geen auto. ik rij ook geen auto voor me plezier, alleen omdat het soms praktisch kan zijn en omdat je droog zit. het liefst ontwijk ik dat ding zoveel mogelijk.en jij rijdt?
Ik? ik heb zelf geen auto. ik rij ook geen auto voor me plezier, alleen omdat het soms praktisch kan zijn en omdat je droog zit. het liefst ontwijk ik dat ding zoveel mogelijk.
en jij rijdt?

Dat ik er zelf geen heb wil niet zeggen dat ik niet in een auto mag rijden? Waarom zou ik een auto kopen....
nergens voor nodig, beetje de staat gaan sponsoren zeker met die achterlijke wegenbelasting en verzekeringsprijzen
Hier snap ik dus helemaal niks van, toen ik net 18 was wou ik zo snel mogelijk 'n auto maakte niet uit wat.
een met 4 wielen, een motor en een gaspedaal was goed genoeg.
de staat sponsor je toch met bijna alles, dus ook maar kappen met dingen uit een winkel te kopen.
Waar moet ik een auto voor gaan gebruiken dan? Ik heb gewoon gratis OV om naar school te komen. Die ene keer dat ik dan een auto nodig heb pak ik die van m'n ouders wel.

Waarom kom je eigenlijk naar het auto topic als je op auto's begint te haten?![]()

Auto van moeder lenen?
Als dat mag inderdaad.. Krijg mijn moeders auto niet mee en die van mijn pa (obvious) ook niet.