AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

:roflol: en jij rijdt?

18 jarige knaap die onder de 200pk saai vindt whaha
Ik? ik heb zelf geen auto. ik rij ook geen auto voor me plezier, alleen omdat het soms praktisch kan zijn en omdat je droog zit. het liefst ontwijk ik dat ding zoveel mogelijk.

Wel even wennen zeg, hiervoor reed ik een Ford Mondeo 1.8 met totaal geen vermogen. Rijd nu een Peugeot met 136 pk HDI motor, en als ik iets te enthousiast het gas intrap in de 2e versnelling krijg ik zowaar wielspin. Heerlijke motor met z'n 340 Nm. Is natuurlijk niks vergeleken met die PK monsters hier maar het rijdt echt zalig.

:roflol: en jij rijdt?

18 jarige knaap die onder de 200pk saai vindt whaha

Onder de 200 pk niet leuk is gewoon niet creatief :roflol:

Tevens kun je met laat vermogen ook hard de bocht door, zelfs met de yaris een keer staande gehouden omdat we met piepende banden over de rotondes reden :o

zwijg dan, en start je citta voor 'n ritje :roflol:

Dat ik er zelf geen heb wil niet zeggen dat ik niet in een auto mag rijden? Waarom zou ik een auto kopen.... nergens voor nodig, beetje de staat gaan sponsoren zeker met die achterlijke wegenbelasting en verzekeringsprijzen.

Man man man wat een lui tegenwoordig in dit topic :roflol:

Geen auto hebben, maar alles onder de 200pk saai vinden :roflol:

Dat ik er zelf geen heb wil niet zeggen dat ik niet in een auto mag rijden? Waarom zou ik een auto kopen....

Hier snap ik dus helemaal niks van, toen ik net 18 was wou ik zo snel mogelijk 'n auto maakte niet uit wat.
een met 4 wielen, een motor en een gaspedaal was goed genoeg.

nergens voor nodig, beetje de staat gaan sponsoren zeker met die achterlijke wegenbelasting en verzekeringsprijzen

de staat sponsor je toch met bijna alles, dus ook maar kappen met dingen uit een winkel te kopen.

Hier snap ik dus helemaal niks van, toen ik net 18 was wou ik zo snel mogelijk 'n auto maakte niet uit wat.
een met 4 wielen, een motor en een gaspedaal was goed genoeg.

de staat sponsor je toch met bijna alles, dus ook maar kappen met dingen uit een winkel te kopen.

Waar moet ik een auto voor gaan gebruiken dan? Ik heb gewoon gratis OV om naar school te komen. Die ene keer dat ik dan een auto nodig heb pak ik die van m'n ouders wel.

Waar moet ik een auto voor gaan gebruiken dan? Ik heb gewoon gratis OV om naar school te komen. Die ene keer dat ik dan een auto nodig heb pak ik die van m'n ouders wel.

Waarom kom je eigenlijk naar het auto topic als je op auto's begint te haten? :o

Auto van moeder lenen?

Als dat mag inderdaad.. Krijg mijn moeders auto niet mee en die van mijn pa (obvious) ook niet.

Zeiken dat 200pk weinig is en wel met het OV gaan?

Terug
Naar boven