- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. De tesla is niet praktisch genoeg. En model x is te duur. Y komt te laat.Mooie keuze. Is weer eens wat anders dan Tesla. En je hebt nog wat praktisch nut.
Een 5008 eh?
Yip. Nu nog regelen. Gek genoeg nog enorm gedoe voor een leasebak.Nice, de benzineversie staat op onze shortlist als volgende auto, hij is best ruim, de full electric is niet veel kleiner qua kofferbak ruimte.
Dit ziet eruit als de suv die hebben dat enorme console. Wel eens meegehad als leenauto. Peugeot rijdt trouwens heerlijk. Fijne wagens.
Afbeelding op scherm is een station.Dit ziet eruit als de suv die hebben dat enorme console.
Niks belangrijker dan een goede zit in een auto. Kan ie nog zo mooi, snel en lekker rijden.Afbeelding op scherm is een station.
Hoor veel dat het kleine stuur en de cockpit/ instrumentarium erboven óf bevalt óf totaal niet aanstaat. Als je wat lang bent schijn je er niet lekker voor te zitten, of is het e.e.a. niet goed afleesbaar.
Ik heb een Peugeot station. Maar die ziet er echt anders uit. Midden console is veel lager. En inmiddels bijna 5 jaar oud. Dit zal een nieuwe 508 zijn. Voor mij een reden hem niet te kopen. Kan mijn lange poten niet kwijt.Afbeelding op scherm is een station.
Hoor veel dat het kleine stuur en de cockpit/ instrumentarium erboven óf bevalt óf totaal niet aanstaat. Als je wat lang bent schijn je er niet lekker voor te zitten, of is het e.e.a. niet goed afleesbaar.

Hoe groter het vermogen hoe meer behoefte aan AWD. Tenzij je een circuit wagen zoekt.
Dan is denk 250 al de max?
Of coupé... MX-5 RF, 2 Reeks, Supra of Mustang 😏Mooi moment om weer over te stappen naar sedans dan.