AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.641
peugeot-508phev-2019-003-fr.628919.43.jpg

Zo langs 's Heeren wegen rijden :cool:

Mooie keuze. Is weer eens wat anders dan Tesla. En je hebt nog wat praktisch nut.
Inderdaad. De tesla is niet praktisch genoeg. En model x is te duur. Y komt te laat.

De Jaguar iPace kan ook nog, maar die is wel enorm en ook nogal prijzig, ook in bijtelling. Ford Mach e niet verkrijgbaar.

Ik heb ook wel wat hybrides bekeken, maar een v60 bijvoorbeeld is in bijtelling bijna 2x zo duur. Xc60 al Helemasl.

• #14.644
nullie minder toch?

Dit ziet eruit als de suv die hebben dat enorme console.
Afbeelding op scherm is een station.
Hoor veel dat het kleine stuur en de cockpit/ instrumentarium erboven óf bevalt óf totaal niet aanstaat. Als je wat lang bent schijn je er niet lekker voor te zitten, of is het e.e.a. niet goed afleesbaar.

• #14.648
Lijkt me een warm bad

• #14.649
Hoor veel dat het kleine stuur en de cockpit/ instrumentarium erboven óf bevalt óf totaal niet aanstaat. Als je wat lang bent schijn je er niet lekker voor te zitten, of is het e.e.a. niet goed afleesbaar.
Niks belangrijker dan een goede zit in een auto. Kan ie nog zo mooi, snel en lekker rijden.

• #14.650
Wel eens de SLS AMG zien staan bij de dealer. Als ik in zo een ding moet rijden met mn apen ledematen zou het niet ARBO goedgekeurd worden.

Ik heb een Peugeot station. Maar die ziet er echt anders uit. Midden console is veel lager. En inmiddels bijna 5 jaar oud. Dit zal een nieuwe 508 zijn. Voor mij een reden hem niet te kopen. Kan mijn lange poten niet kwijt.

Overigens vind ik het kleine stuur geweldig. De eerste auto waarin ik de meters kan aflezen. Ik ben 1,94.

Ik heb een glazen dak voor stoplichten , ook zo relaxed. Sowieso fijne wagen.

• #14.653

Je moet er toch maar zin in hebben. :o Hun M2 was er ook zeer slecht aan toe.

• #14.657
Mooi moment om weer over te stappen naar sedans dan.

Laatst bewerkt:
  • #14.659
Wat rijdt @Kieft eigenlijk als luxe wagen?

Terug
Naar boven