- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als geld geen probleem is dan kunnen ze toch alle panelen in carbon doen.![]()
- 820 hp / 1000 Nm:
- Performance Software GP-820
- Turbocharger-Upgrade
- Downpipes Sport
- Titanium Exhaust System
- GP-Venturi carbon fiber bonnet
- HURRICANE RR forged wheels
- Coil-over spring set
(@ bonnet)Motor aangepakt, aandrijfassen, koeling, gesmede velgen, aerodynamische carbon kit, andere remmen, aangepakt onderstel en dan zit je al gauw op >100k voor de hurricane 2. Hoeveel zoiets gaat kosten om de M8 te brengen naar zulke prestaties, geen idee. Ik gok dat je er een M5 van kan kopen.Als geld geen probleem is dan kunnen ze toch alle panelen in carbon doen.(@ bonnet)

In het echt is die ook zo. Mooie garage heeft die btw.
Ik denk dat dat nog de leukste daily drivers zijn.Niet de RS'jes. Behalve om later met winst te verpatsen misschien.
Ken serieus iemand die 35 auto's heeft gekocht in drie en half jaar tijd. Gok dat er gemiddeld 10 in de garage staan.Denk dat bij de rijke gasten de garage per 3 jaar een enorme stoelendans houden. Het moet natuurlijk wel leuk blijven
Arjen Robben is ook auto fan, benieuwd hoe zijn garage er nu uit ziet.
Vroeger met MTV Cribs was altijd het leukste gedeelte wat voor auto's en motors ze hebben.Denk dat bij de rijke gasten de garage per 3 jaar een enorme stoelendans houden. Het moet natuurlijk wel leuk blijven
Arjen Robben is ook auto fan, benieuwd hoe zijn garage er nu uit ziet.
Mooie keuze. Is weer eens wat anders dan Tesla. En je hebt nog wat praktisch nut.Ik denk dat ik er uit ben. Het wordt een full electric Volvo xc40.
Nice, de benzineversie staat op onze shortlist als volgende auto, hij is best ruim, de full electric is niet veel kleiner qua kofferbak ruimte.Ik denk dat ik er uit ben. Het wordt een full electric Volvo xc40.