- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een civic type-r heeft nu dacht ik 320pk en de eerste focus RS 350pk, maar de essentie van een hot hatch was toch gewoon een relatief betaalbare kleine auto met flink wat vermogen.
Een mooi moment om over te stappen naar een station, mijn dochtertje heeft vandaag weer overgegeven in de Landrover, in de Mini is dat nog maar 1 gebeurd, maar dat was na snel 6 verdiepingen omhoog rijden in een parkeergarage.Mooi moment om weer over te stappen naar sedans dan.
Ja er is wel meer natuurlijk en gebruikt Ford daar de zgn. Revoknuckle ophanging voor, maar hoeveel kan je echt kwijt op voorwielen bedoelde ik. Zonder torque vectoring e.d.Een civic type-r heeft nu dacht ik 320pk en de eerste focus RS 350pk, maar de essentie van een hot hatch was toch gewoon een relatief betaalbare kleine auto met flink wat vermogen.
250 denk ik. Als ik topgear bv mag geloven.
Meest recente Focus ST heeft 280. De RS van de voorganger had 350 pk. Zie dat die AWD heeft. Heeft dan de RS500 350 met FWD en revoknuckle?Zat met die focus rs milltek in mn hoofd maar dat is ook gewoon awd tegenwoordig
Dat heeft toch bijna elke tuning company? Auto die je gepost hebt is bijna niet te herkennen als een C 63 S Coupe, vind ik.![]()
Apart dat we niet vaker gepersonaliseerde logo's zijn.![]()
Je voelt het al best snel, geen enkel systeem zal de invloed van aandrijving op de voorwielen t.o.v. het stuurgedrag volledig kunnen elimineren, maar is het een probleem? Ik vind van niet, maar heb dan ook nooit zelf achter het stuur gezeten van auto met >300pk.Ja er is wel meer natuurlijk en gebruikt Ford daar de zgn. Revoknuckle ophanging voor, maar hoeveel kan je echt kwijt op voorwielen bedoelde ik. Zonder torque vectoring e.d.
Ja, inderdaad. Dat wel. Alleen geen fantasietjes van de eigenaars zelf.

DMC is een tuning company, met dat logo. Al vind ik het hier ook: https://dmc.ag/product/dmc-watch-companion/Ja, inderdaad. Dat wel. Alleen geen fantasietjes van de eigenaars zelf.
![]()
Wat is DMC? Op de Googlez kom uit op dit:
DMC
www.dmc.com
![]()
Je suis r*tard.
DMC™ “Exotic Car Tuning” Germany. Zit ook nog een Aziatisch sausje over lijkt het.