Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Why? Gelooft hij niet in je chauffeurskills ?

Jawel, maar als iemand anders het doet dan doet hij het liever zelf.
Er zit gewoon te veel tijd en ook geld in om het door iemand anders te laten gebeuren.
Hier een foto van de auto in kwestie met de (ex) auto van een maat van me:

ng673n.jpg

1500kg+ en 200pk is inderdaad saai. :$
Alles onder de 180pk bij 800kg is saai. :trollface:

:evil2:

Onder de 200 pk niet leuk is gewoon niet creatief :roflol:

Tevens kun je met laat vermogen ook hard de bocht door, zelfs met de yaris een keer staande gehouden omdat we met piepende banden over de rotondes reden :o

Haha +1!

Hiervoor had ik een Fiat Cinquecento 0.9 met 40pk en had hiermee meer fun dan welke auto ook :p

Idd lol, heb ook gratis OV maar heb uit ellende zelf maar een auto gekocht :o

Cinqechento (of hoe je t ook schrijft) :roflol:

Vriend van me reed daar in rond toen hij 16 was, reden we keer samen naar Zwolle (lees hij in dat ding, ik in eigen auto)

Rijdt er opeens een politie auto langs, hij helemaal leip scheurt volgas een woonwijk in. Wij rustig doorrijden naar Zwolle, vervolgens hij bellen: haal me op jonge politie overal durf niet meer te rijden.

Uiteindelijk is die met de bus gekomen :roflol:

Ik heb er 1 keer in gereden, vond m alleen k*t schakelen en dat verpest wel deel van t plezier, de yaris schakelt wel goed (skyblazer dacht dat t een automaat was toen die mee reed :p)

---------- Post added at 10:20 ---------- Previous post was at 10:17 ----------

Jawel, maar als iemand anders het doet dan doet hij het liever zelf.
Er zit gewoon te veel tijd en ook geld in om het door iemand anders te laten gebeuren.
Hier een foto van de auto in kwestie met de (ex) auto van een maat van me:

ng673n.jpg

Snap ik wel, vriend van me heeft toen hij 16 was een Pontiac firebird gekocht en helemaal gerestaureerd (lees: alles uit elkaar) zit ook gigantisch veel tijd in. Zou er niet eens in willen rijden omdat ik m niet perongeluk naar de klote wil rijden.

Precies, dat ding is voor mijn vader het belangrijkste na vrouw en kids.
Ook elk boutje los gehad, nieuw onderstel, nieuwe motor, opnieuw gespoten etc.

Zal het mezelf nooit vergeven als ik dat ding kapot rij.

Zal het mezelf nooit vergeven als ik dat ding kapot rij.

haha dan mag je wel een flinke boom raken met een goede snelheid, deze auto's zijn bijna onverwoestbaar. mijn vader rijd ook al bijna 50 jaar amerikanen, en verschillende ongelukjes gehad met andere(europese) auto's. 3x raden welke auto er beter uit kwam :p

haha dan mag je wel een flinke boom raken met een goede snelheid, deze auto's zijn bijna onverwoestbaar. mijn vader rijd ook al bijna 50 jaar amerikanen, en verschillende ongelukjes gehad met andere(europese) auto's. 3x raden welke auto er beter uit kwam :p

Haha ja dat klopt wel.
We hebben in een parkeergarage een vangrail opzij moeten duwen omdat we de draai niet konden krijgen.
Bumper er tegen aan gezet en volgas. Vangrail naar de t*ring en niet eens een krasje. :roflol:

Kennis heeft ook een caprice en heeft een keer een muur er uit gereden.
Geen krasje te zien haha.

Haha ja dat klopt wel.
We hebben in een parkeergarage een vangrail opzij moeten duwen omdat we de draai niet konden krijgen.
Bumper er tegen aan gezet en volgas. Vangrail naar de t*ring en niet eens een krasje. :roflol:

Geen krasje te zien haha.

haha prachtig, dan dat brute geluid er nog bij. gaat niks boven zo'n oude v8.

Haha ja dat klopt wel.

Geen krasje te zien haha
.

Toen ik 13 was reden we regelmatig met een oude Volvo rond over eigen terrein, op een gegeven moment kwamen we er via oom achter dat als je met max 8(?) km/h er mee tegen een muur aan reed de auto geen schade zou hebben.

Zo gezegd zo gedaan, auto gepakt, naar betonnen bakken gereden voor grint opslag. Stapvoets richting die bak rijden en vervolgens een flinke dreun.

Auto had inderdaad geen schade en wij wisten sinds dien dat 5 km/h niet echt prettig is :roflol:

Toen ik 13 was reden we regelmatig met een oude Volvo rond over eigen terrein, op een gegeven moment kwamen we er via oom achter dat als je met max 8(?) km/h er mee tegen een muur aan reed de auto geen schade zou hebben.

Zo gezegd zo gedaan, auto gepakt, naar betonnen bakken gereden voor grint opslag. Stapvoets richting die bak rijden en vervolgens een flinke dreun.

Auto had inderdaad geen schade en wij wisten sinds dien dat 5 km/h niet echt prettig is :roflol:

Er zit ook wel een verschil tussen een plastic bumper van een Europese auto en een massief stalen bumper wat het officiële krikpunt is van de auto. :p

Er zit ook wel een verschil tussen een plastic bumper van een Europese auto en een massief stalen bumper wat het officiële krikpunt is van de auto. :p

Die Volvo was ook van massief staal volgens mij, was een auto van de jaren 80

Hij had wel Californische nummerplaten dus deels Amerikaans :o

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel een 5 cilinder brult ook als een gek.
Helaas geen turbo :(

Terug
Naar boven