Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Alé man..

Meningen verschillen hierin natuurlijk, maar mijn duitsers zijn nooit stuk gegaan. Zelfs na relatief zwaar misbruik.

Honda kwam op nummer 1 dacht ik.

Alé man..

Meningen verschillen hierin natuurlijk, maar mijn duitsers zijn nooit stuk gegaan. Zelfs na relatief zwaar misbruik.

Haha ik ken meerdere die Duits rijden en niet geheel probleemloos zijn gebleven, meeste met Toyota en Honda zijn dat wel.

Nadeel van Duitse auto's is dat ze vaak turbo's hebben die complicaties geven

Alé man..

Honda op 1 inderdaad. Zijn ook ongelooflijk sterke blokken.
Sowieso Japanse motoren zijn sterk.

Duits komt als een van de slechtste uit die test.

Maar komt inderdaad omdat ze hetzelfde vermogen halen uit een kleinere motor.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Mdna-rYfVGA

I CAME.. :heart:

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=xH3EvIbFic0

Nog wat Duitse trots dan, vanaf 4:50.
Kerel kan wel rijden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

You can never have enough mufflers :roflol::roflol:

Echte auto's ja, 6 liter motor v8 met 180pk enzo en zuipen voor 400pk

Een amerikaan met een V8 geeft altijd wel leuke pk's hoor.
Jij doelt op de tijd dat ze sportieve wagens een v6 gaven met amper pk's. Dat zijn natuurlijk niet de blokken waar we het over hebben over mooie amerikaanse auto's.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Ze zien er niet zo opzichtig uit, maar volgens mij zijn Volvo's gewoon hele degelijke goede auto's. Ondergewaardeerd merk.

Een amerikaan met een V8 geeft altijd wel leuke pk's hoor.
Jij doelt op de tijd dat ze sportieve wagens een v6 gaven met amper pk's. Dat zijn natuurlijk niet de blokken waar we het over hebben over mooie amerikaanse auto's.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Ze zien er niet zo opzichtig uit, maar volgens mij zijn Volvo's gewoon hele degelijke goede auto's. Ondergewaardeerd merk.
Idd alhoewel Volvo wel bekend staat als oerdegelijk ( 2.5 5 cilinder benzine blokken halen met gemak 5 ton )
En ze zijn zeer goed op te voeren.
Het imago van Volvo is wel jammer ( Doktoren, saaie mensen etc ) maar achja dat maakt het wel weer beter in de aanschaf ( minder afgetrapte auto's ).
Heb nooit wat met Volvo gehad tot ik in een 5 cilinder reed, die brul is gewoon geweldig:)

Voorbeeldje: koppeling pas vervangen bij 270.000 bij een gemiddelde auto gaat die ongeveer de helft mee.

De V40 en V50 van tegenwoordig zien er wel leuk uit, zie je ook steeds meer rijden, ook al is dat vooral bijtellingtechnisch.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Terug
Naar boven