- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gezien de steeds strengere milieu eisen denk ik niet dat het een hype is, ik bedoel maar, wie wordt er nou vrolijk van zon rev limiter, om maar eens wat te noemen?

Ja, alleen bij het allereerste model (’01-‘06) was die open, volgens mij om de compressor te koelen.Dit is waarom autobouwers gretig aan de "valse uitlaat" gaan
Wat ooit ontstond als een eigenaardig designfoefje is uitgegroeid tot algemeen goed. We hebben het natuurlijk over de "valse uitlaten" op moderne productiewagens. Soms herbergen ze nog kleinere uitlaateindes, in andere gevallen zit er in de *uitlaat* net iets dieper een strook plastiek. Waarom...autofans.be
De luchthapper van een Mini Cooper S zit dicht![]()
Dit is waarom autobouwers gretig aan de "valse uitlaat" gaan
Wat ooit ontstond als een eigenaardig designfoefje is uitgegroeid tot algemeen goed. We hebben het natuurlijk over de "valse uitlaten" op moderne productiewagens. Soms herbergen ze nog kleinere uitlaateindes, in andere gevallen zit er in de *uitlaat* net iets dieper een strook plastiek. Waarom...autofans.be
Rijdt er zo een rond in MC. Precies zo een in dezelfde kleur. Prachtig ding, juist tussen alle exoten valt deze op.