Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

ik zag deze vandaag voor het eerst in het wild ,toch wel een imposant ding ,de foto's doen absoluut geen recht

1605200355444.png

ik zag deze vandaag voor het eerst in het wild ,toch wel een imposant ding ,de foto's doen absoluut geen recht

1605200355444.png

ruige bak hè? Ik heb nog zitten twijfelen voor een SUV maar die dingen zijn echt lomp en groot. Ik vind ze ook veel te ‘zweverig’ rijden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.904
Sedan of coupe rijdt gewoon het lekkerst

• #15.906
Beste post die ik van je gezien hebt grijze wolf :thumbup:

• #15.909
4 cylinder in een 63 amg is wel heel zielig :o

Welke amg fan koopt zoiets nog. Autoland begint steeds minder interessant te worden :(

Mustang toch ook nog nu met een 4 cilnder. Vroeger telde een 6 cilinder al niet mee in US.

Allemaal gillende motortjes die na 200k zijn beste tijd hebben gehad, verbruik waarvan je geen reet verschil merkt.
Mijn 14 jaar oude Jumper is zuiniger dan mijn nieuwe en mijn 1.6 Countryman haalt net 1 op 11. Deed mijn prelude uit '88 ook die sneller was en dagelijks flink op de staart getrapt werd.
Ja de Berlingo rijdt iets zuiniger dan vroeger, maar gaat in ruil nu 150k minder lang mee.

• #15.911
Door adblue en euro 6 zijn diesels ook minder zuinig geworden. Viel mij ook al op.

Een 2 liter waar ze meer dan 400 PK uit halen, dat kan toch nooit goed gaan?

Terug
Naar boven