MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Als mijn kinderen wat ouder zijn ga ik me toch eens wagen aan een ‘projectje’.
Een e28 5 serie of e34 7 serie.
Een w126 S klasse of SEC kan ook...

Opel Kadett

die reden er vroeger ook veel rond zeg.

Dafuq... Anno 2020 zou de wagen (E28 M5) nieuw maar 38.470 euro kosten. :scratch:

InB4: Jij weet niet hoe je een dollar-euro converter moet gebruiken, retaaaaard.

Dafuq... Anno 2020 zou de wagen (E28 M5) nieuw maar 38.470 euro kosten. :scratch:

InB4: Jij weet niet hoe je een dollar-euro converter moet gebruiken, retaaaaard.

de nieuwe M5 is een supermonster maar geen één nieuwe BMW kan tippen aan de glorie en schoonheid van bijvoorbeeld de E34.
Als ik een E30 6 cilinder hoor dan kijk ik nog steeds om, bij de nieuwe generatie BMW’s heb ik dat niet meer.

Bij ons op de oprit stonden veel leuke jaren '80 auto's. Capri, Sierra 2.8, Mazda 929 en ook nog een Alfa 164 met 3.0 motor.
Mijn boer had nog een project met een Mini jet black met een nieuwe motor goed voor 120pk maar letterlijk laten verrotten.
Leukste was een Corvette C4 maar die was na een week al in de prak gereden :D

Daarna was het over met de hobby en stonden er nog louter burgerlijke gebakjes.

Bij ons op de oprit stonden veel leuke jaren '80 auto's. Capri, Sierra 2.8, Mazda 929 en ook nog een Alfa 164 met 3.0 motor.
Mijn boer had nog een project met een Mini jet black met een nieuwe motor goed voor 120pk maar letterlijk laten verrotten.
Leukste was een Corvette C4 maar die was na een week al in de prak gereden :D

Daarna was het over met de hobby en stonden er nog louter burgerlijke gebakjes.

de Sierra 2.8 ja :D Of Opel Senator 3.0

als je die auto’s in het rood trok dan leek het wel alsof’ie zou stijgen
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.931
Jij al weleens gekeken naar een ev bestelbus? Ford komt met een 350 radius Transit, helaas voor mij pas interessant bij 500km.
Ja maar veel te duur. En ev zijn echt niet onderhoudsarm. Heb rampenverhalen gehoord over wat er allemaal niet vervangen kan worden wat er allemaal niet doet.

Ps. Op de aw site staat de nieuwe kangoo. Die is me toch mooi opgedroogd. Vond t altijd maar een raar dingetje

Reden ook een bepaald type personen in de Kangoo, vaak met dat Jezus visje erop. Daar waar de Ford Ka en Twingo rijders graag aan iedereen laten zien dat ze een baby gebaard hebben.

Vutters die graag een iets hogere zit willen hebben, overal ramen anders kunnen ze niet parkeren met ook nog extra dode hoek spiegeltjes. En toch graag grijs kenteken omdat het geen cent mag kosten. Je zal er maar de hele B weg achter moeten hangen.

• #15.933
Op onze astraatje vroeger stond zo een bitte ein bit stickertje

• #15.934
2c8ym8pb7uy8_800.jpg

En die Mercedes Kangoo is dan 3k duurder door het logo? Of bestaat die niet meer?

• #15.938
dat gaat wel weer veranderen. Het is een hype om zoveel mogelijk PK’s uit
die grasmaaier motortjes te persen.
Gezien de steeds strengere milieu eisen denk ik niet dat het een hype is, ik bedoel maar, wie wordt er nou vrolijk van zon rev limiter, om maar eens wat te noemen?

Terug
Naar boven