230i + BR Performance zou al zat zijn voor mij.![]()
BMW M2 CS Coupé prijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de BMW M2 CS Coupé. Met onder...www.autoweek.nl
wat een geld voor een 2 serietje met een 6 in lijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
230i + BR Performance zou al zat zijn voor mij.![]()
BMW M2 CS Coupé prijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de BMW M2 CS Coupé. Met onder...www.autoweek.nl
wat een geld voor een 2 serietje met een 6 in lijn
Klassieker:
Komt mede doordat hij nu een middenmotor heeft.Niet zo herkenbaar meer helaas. Had net zo goed de nieuwe NSX kunnen zijn.

Wordt zo toch net een supercar
vond dat amerikaanse eraan altijd veel dikker. Wil nog steeds ooit een C3Wordt zo toch net een supercarvond dat amerikaanse eraan altijd veel dikker. Wil nog steeds ooit een C3
Eerste rondje in een “supercar” van mij was in een C3 waar ik meer dan een jaar elke dag in de pauze van school langs fietste en stopte om te kijken. Sindsdien is dat het voor mij, objectief is er natuurlijk beter maar voor mij is die C3 hét. Stond toen al bijna altijd stil bij de garage voor een prijs, maar niet actief te koop. Als ik in de buurt ben misschien maar een langsgaan om te kijken of hij er nog staat...die ‘oudere’ modellen zijn echte strepentrekkers.
Gave bakken.
got you bro![]()
Wanneer jouw F40 vuur vat en het helaas geen BMW F40 is.![]()
Wordt as we speak compleet gerestaureerd. Kost een jaar naar verwachting bij Maranello service.![]()
Wanneer jouw F40 vuur vat en het helaas geen BMW F40 is.![]()
Eerste rondje in een “supercar” van mij was in een C3 waar ik meer dan een jaar elke dag in de pauze van school langs fietste en stopte om te kijken. Sindsdien is dat het voor mij, objectief is er natuurlijk beter maar voor mij is die C3 hét. Stond toen al bijna altijd stil bij de garage voor een prijs, maar niet actief te koop. Als ik in de buurt ben misschien maar een langsgaan om te kijken of hij er nog staat...
Dan zou ik gvd niet in een Renault kruipen