MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

wat een geld voor een 2 serietje met een 6 in lijn
230i + BR Performance zou al zat zijn voor mij.

1606329322091.png

Niet zo herkenbaar meer helaas. Had net zo goed de nieuwe NSX kunnen zijn.

Klopt. Sowieso veel auto’s tegenwoordig die geen ‘herkenbare’ punten meer hebben ten opzichte van vroeger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.047
Voor die M2 heb je ook een 840 (plus wat kleingeld voor wat leuke opties)

die ‘oudere’ modellen zijn echte strepentrekkers.
Gave bakken.
Eerste rondje in een “supercar” van mij was in een C3 waar ik meer dan een jaar elke dag in de pauze van school langs fietste en stopte om te kijken. Sindsdien is dat het voor mij, objectief is er natuurlijk beter maar voor mij is die C3 hét. Stond toen al bijna altijd stil bij de garage voor een prijs, maar niet actief te koop. Als ik in de buurt ben misschien maar een langsgaan om te kijken of hij er nog staat...

Eerste rondje in een “supercar” van mij was in een C3 waar ik meer dan een jaar elke dag in de pauze van school langs fietste en stopte om te kijken. Sindsdien is dat het voor mij, objectief is er natuurlijk beter maar voor mij is die C3 hét. Stond toen al bijna altijd stil bij de garage voor een prijs, maar niet actief te koop. Als ik in de buurt ben misschien maar een langsgaan om te kijken of hij er nog staat...

Vind de C3 ook het mooist met die overdreven lange motorkap. Stellen qua prestaties vaak niet veel voor.
Daarna de C5 en dat is een ware supercar te noemen.

Zoals met veel jaren '80 modellen vind ik de C4 het minst. Deze hadden we een week gehad (ik was helaas nog geen 18) en na een week in de prak gereden. Mijn broer beurde nog wel een kleine 10.000 gulden extra van de verzekering door het goede taxatierapport. Je zou bijna denken dat het bewust gedaan was.

Terug
Naar boven