Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Niks mis mee, kan je lekker in de zomer toeren drop top in Bretagne en Normandië langs de kust en het bocagelandschap aldaar. Je bent er zo.
Het bouwjaar (2007) zit me wel niet helemaal lekker. Ik weet niet in hoeverre Audi's "pijntjes" krijgen naarmate ze ouder worden.

Dit heb ik tot nu toe:

Ik moet wel mijn accountant nog eens laten nakijken hoe het zit met de jaarlijkse taksen op wagens met veel PKs. Daarom had ik een getunde 114i. 🤫

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.162
Kijk ook eens bij lexus

Is dat eigenlijk wat zo'n Hyundai Genesis? De zetels zijn wel afschuwelijk, maar daar valt mee te leven.

Eigenlijk heb ik er niets aan overgehouden. Ben zelfs weggelopen toen ik op het spoed lag. Ze wilden m'n moeder niet inlichten. De polizei is me toen komen zoeken. :roflol: De arme drommel wist pas dinsdag waar ik was.

Het ergste is natuurlijk het verlies van m'n wagen. Had ik het geweten dan zou ik er geen geld aan uitgegeven hebben dit jaar. (herprogrammering, velgen, Eibach veren, bumper)
Zo zie je maar weer, kakkerlakken overleven (bijna) alles 😘

Afscheid van mijn beste vriend.

1606947590814.png
1606947610823.png

1606947633473.png
1606947648085.png

1606947674992.png
1606947687255.png
Zo... Heftig!!

Ik zal er geen cent aan overhouden normaal.
En je hoeft het gelukkig ook niet vanuit een rolstoel na te vertellen.... Want het lijkt alsof je lichamelijk erg veel geluk hebt gehad?

Maare, sterkte met alle hoofdpijn die je nu staat te wachten

Nee, ik had sowieso benzo's in mijn systeem.

Ik zal er geen cent aan overhouden normaal.

Ik kreeg een deja vu gevoel bij de foto. 2 keer zoiets onverzekerd meegemaakt.

Je leert er van en maakt je daarna nooit meer druk als je een keer honderd euro meer of minder tekort wordt gedaan.
Hoe sommige mensen hun dagen laten verpesten omdat ze een klein tegenslagje hebben als een bekeuring, die zouden eigenlijk wat erge dingen mee moeten maken als deze.

Ja, de wagen had voor mij ook enigszins emotionele waarde omdat ik circa de helft ervan betaalde met een verkapte erfenis van mijn vader. Maar goed, als je dat geld in een wagen stopt dan weet je sowieso op voorhand dat hij het een keer begeeft.

Mercedes E Coupe rond bj 2010 niks? Vind dit een compleet andere wagen dan de Benz taxi.

Als ik geen compromis hoefde te maken had ik die nu ipv Countryman.

Ik kreeg een deja vu gevoel bij de foto. 2 keer zoiets onverzekerd meegemaakt.

Je leert er van en maakt je daarna nooit meer druk als je een keer honderd euro meer of minder tekort wordt gedaan.
Hoe sommige mensen hun dagen laten verpesten omdat ze een klein tegenslagje hebben als een bekeuring, die zouden eigenlijk wat erge dingen mee moeten maken als deze.

Indien je zusje en moeder voor je neus zijn verkracht en onthoofd maak je jezelf om ongelukje ook niet meer druk.

Ah dat stelt gerust. Zal er aan denken als mij een keer wat overkomt.

Dat model ja, maar dan een wat mooier exemplaar. Vind het wel een mooie slee.

Zo, ik heb vandaag wat rondjes gereden met de nieuwe bak. Wat een wagen! Soort van raket op wielen. Zo voelt het tenminste. Knettersnel en als je bij 100 het gas intrapt dan gaat hij er net zo hard vandoor als bij het stoplicht.

Ik weet: elektrisch is misschien een beetje saai. Maar f**k wat een lekkere auto om in te rijden. We eens eerder sneller bmw’s of Audi’s meegehad n de huur. Maar dit slaat echt alles.

Zo, ik heb vandaag wat rondjes gereden met de nieuwe bak. Wat een wagen! Soort van raket op wielen. Zo voelt het tenminste. Knettersnel en als je bij 100 het gas intrapt dan gaat hij er net zo hard vandoor als bij het stoplicht.

Ik weet: elektrisch is misschien een beetje saai. Maar f**k wat een lekkere auto om in te rijden. We eens eerder sneller bmw’s of Audi’s meegehad n de huur. Maar dit slaat echt alles.

Ze zijn bloedsnel, ongetwijfeld. Je hoort ze alleen niet of nauwelijks, ook niet wanneer ze langsrijden. Dat maakt het wel lijp voor slechthorenden/kinderen/ouderen.

FF3C9909-2E2A-48D8-940B-C7E25CD59741.jpeg
AFC70188-E80A-459A-8BD9-3C7C8D94A970.jpeg

Koenigsegg Gemera

Terug
Naar boven