XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.141
Vallende sterren

Gelukkig kan je het navertellen met gezondheid (lichamelijk :D )

• #16.144
Oh ja, gelukkig ben je niet gewond of iig niet ernstig.

(Is het eerste wat je eig moet vragen. Wat ben ik toch een hork:o)

Weet je al welke auto je nu gaat kopen?

• #16.147
Na zoiets zou ik een big fucker nemen waar je je onverwoestbaar in waant. Suburban of een escalade bijv.

Weet je al welke auto je nu gaat kopen?
Niet echt.

Ik ben hier en daar al wat aan het rondsnuffelen want op 4 januari moet ik er één hebben. @Chris Rosenberg krijgt wellicht een TIA wanneer ik zeg dat een tweedehands Audi TT 2.0 TFSI (cabriolet) vooralsnog tot de kandidaten behoort. (:roflol:)

Niet echt.

Ik ben hier en daar al wat aan het rondsnuffelen want op 4 januari moet ik er één hebben. @Chris Rosenberg krijgt wellicht een TIA wanneer ik zeg dat een tweedehands Audi TT 2.0 TFSI (cabriolet) vooralsnog tot de kandidaten behoort. (:roflol:)

Nice, ik rijd ook een TT (coupe). erg fijne auto vind ik.

1606950875219.png

De uitleg in de krant is erg onduidelijk. Zelf kan ik het me niet meer voor de geest halen.

Klaarblijkelijk raakte ik eerst een takelwagen die wellicht nog net naast mij reed toen ik invoegde waardoor ik vervolgens tegen een tegen een vrachtwagen gekatapulteerd werd.

"Hij was tegen mij zijkant en voorwiel gebotst en daarna tegen die vrachtwagen." —Takelwagen

Het stond gisteren trouwens in de krant. Uiteraard met het gebruikelijke vingerwijzen. Iedereen denkt nu aan zijn eigen hachje. (bv. snelheid) Ze noemen die vage bocht, met drie rijvakken, het "zwartste punt uit onze streek".

Pfff eindelijk gelukt,ontelbare uren besteed aan het naalden steken in een voodoo schaalmodel van een.bmw 1 serie

• #16.151
Niks mis mee, kan je lekker in de zomer toeren drop top in Bretagne en Normandië langs de kust en het bocagelandschap aldaar. Je bent er zo.

Godnondeju! Dat is een flinke klap geweest. Hoe is het nu met je?
Eigenlijk heb ik er niets aan overgehouden. Ben zelfs weggelopen toen ik op het spoed lag. Ze wilden m'n moeder niet inlichten. De polizei is me toen komen zoeken. :roflol: De arme drommel wist pas dinsdag waar ik was.

Het ergste is natuurlijk het verlies van m'n wagen. Had ik het geweten dan zou ik er geen geld aan uitgegeven hebben dit jaar. (herprogrammering, velgen, Eibach veren, bumper)

Eigenlijk heb ik er niets aan overgehouden. Ben zelfs weggelopen toen ik op het spoed lag. Ze wilden m'n moeder niet inlichten. De polizei is me toen komen zoeken. :roflol: De arme drommel wist pas dinsdag waar ik was.

Het ergste is natuurlijk het verlies van m'n wagen. Had ik het geweten dan zou ik er geen geld aan uitgegeven hebben dit jaar. (herprogrammering, velgen, Eibach veren, bumper)
Dat schijnbaar onverwoestbare komt door de gewichtentraining, spieren werken als een beschermend corset. Droevig en tegelijkertijd mooi om te lezen over het ervaren verlies van je auto, naast veel geld zit er ook veel emotie in je hobby. En wat betreft dat geld, ik neem aan dat je nog uitgebreid hebt kunnen genieten van die updates.

Goed dat je zelf niks hebt man. Als je auto all risk is verzekerd zou ik me niet zo druk maken. Het is maar geld.

Terug
Naar boven