- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ça m'est égal de mourir. 🙃
Niet echt.
)
Nice, ik rijd ook een TT (coupe). erg fijne auto vind ik.Niet echt.
Ik ben hier en daar al wat aan het rondsnuffelen want op 4 januari moet ik er één hebben. @Chris Rosenberg krijgt wellicht een TIA wanneer ik zeg dat een tweedehands Audi TT 2.0 TFSI (cabriolet) vooralsnog tot de kandidaten behoort. ()
![]()
Tweedehands Audi TT kopen - AutoScout24
Op zoek naar een tweedehands Audi TT? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.www.autoscout24.be
![]()
De uitleg in de krant is erg onduidelijk. Zelf kan ik het me niet meer voor de geest halen.
Klaarblijkelijk raakte ik eerst een takelwagen die wellicht nog net naast mij reed toen ik invoegde waardoor ik vervolgens tegen een tegen een vrachtwagen gekatapulteerd werd.
"Hij was tegen mij zijkant en voorwiel gebotst en daarna tegen die vrachtwagen." —Takelwagen
Het stond gisteren trouwens in de krant. Uiteraard met het gebruikelijke vingerwijzen. Iedereen denkt nu aan zijn eigen hachje. (bv. snelheid) Ze noemen die vage bocht, met drie rijvakken, het "zwartste punt uit onze streek".
Eigenlijk heb ik er niets aan overgehouden. Ben zelfs weggelopen toen ik op het spoed lag. Ze wilden m'n moeder niet inlichten. De polizei is me toen komen zoeken.Godnondeju! Dat is een flinke klap geweest. Hoe is het nu met je?
De arme drommel wist pas dinsdag waar ik was. Dat schijnbaar onverwoestbare komt door de gewichtentraining, spieren werken als een beschermend corset. Droevig en tegelijkertijd mooi om te lezen over het ervaren verlies van je auto, naast veel geld zit er ook veel emotie in je hobby. En wat betreft dat geld, ik neem aan dat je nog uitgebreid hebt kunnen genieten van die updates.Eigenlijk heb ik er niets aan overgehouden. Ben zelfs weggelopen toen ik op het spoed lag. Ze wilden m'n moeder niet inlichten. De polizei is me toen komen zoeken.De arme drommel wist pas dinsdag waar ik was.
Het ergste is natuurlijk het verlies van m'n wagen. Had ik het geweten dan zou ik er geen geld aan uitgegeven hebben dit jaar. (herprogrammering, velgen, Eibach veren, bumper)
En een takelwagen die mij niet "zag aankomen". Blijkbaar ging ik door de geluidsmuur heen.Het kwam dus door de straffe wegligging icm het Belgische asfalt.
Bang of ze gingen kijken of je onder invloed was?
Eigenlijk heb ik er niets aan overgehouden. Ben zelfs weggelopen toen ik op het spoed lag. Ze wilden m'n moeder niet inlichten. De polizei is me toen komen zoeken.De arme drommel wist pas dinsdag waar ik was.
Het ergste is natuurlijk het verlies van m'n wagen. Had ik het geweten dan zou ik er geen geld aan uitgegeven hebben dit jaar. (herprogrammering, velgen, Eibach veren, bumper)
Nee, ik had sowieso benzo's in mijn systeem.
Ik zal er geen cent aan overhouden normaal.Goed dat je zelf niks hebt man. Als je auto all risk is verzekerd zou ik me niet zo druk maken. Het is maar geld.
Nee, ik had sowieso benzo's in mijn systeem.
Ik zal er geen cent aan overhouden normaal.