Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Hoeveel sneller kan een motoGP dan accelereren? Een huidige F1 doet 0-200 binnen de 4,5sec, dat ze daarna niet kneiter hard door accelereren geeft met hun absurde downforce te maken, pas je dat aan voor max snelheid dan houd geen enkele motor ze bij tewijl ze dan nog steeds harder kunnen remmen.
NB: de acceleratie van 0-100, -200 of -300, door de versnellingen heen, heeft niet noodzakelijk een nauw verband met de acceleratie (reprise) van bv. 60-180 in een bepaalde versnelling (de standaardmeting daarvoor gaat in Motorrad in de hoogste (6de) versnelling, in 3 gedeeltes).

Laatst bewerkt:
Klopt allemaal, maar je vergelijkt ze in race trim, aan een motoGP is niet veel te veranderen waardoor hij nog sneller bij relatief hoge snelheid bij een F1 bolide wel, vandaar dat je een motoGP misschien beter met een Indycar in Speedway Car Configuration kunt vergelijken, alleen komt die dan nog wel wat vermogen tekort.

Nope.

Anwb waarschuwt er al vaak voor. Hebben zelfs dingen te koop om ze verjagen.

B0D0E653-286E-4782-8AEB-809C3468F3DB.jpeg
12566EA1-EEFE-4219-9482-59883026803E.jpeg
D9176AAA-8772-4126-88C9-A40BE977A29F.jpeg
D3AD40F6-C863-4761-B864-A45102792D80.jpeg

1970 Dodge Charger

Achterwielaandrijver?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.133
Die verdomde kuilen ook in Vlaanderen.

Maar wat is er gebeurt?

Neem aan door een ander iemands schuld?

1606950875219.png

Neem aan door een ander iemands schuld?
De uitleg in de krant is erg onduidelijk. Zelf kan ik het me niet meer voor de geest halen.

Klaarblijkelijk raakte ik eerst een takelwagen die wellicht nog net naast mij reed toen ik invoegde waardoor ik vervolgens tegen een tegen een vrachtwagen gekatapulteerd werd.

"Hij was tegen mij zijkant en voorwiel gebotst en daarna tegen die vrachtwagen." —Takelwagen

Het stond gisteren trouwens in de krant. Uiteraard met het gebruikelijke vingerwijzen. Iedereen denkt nu aan zijn eigen hachje. (bv. snelheid) Ze noemen die vage bocht, met drie rijvakken, het "zwartste punt uit onze streek".

• #16.135
  • #16.137
Geen moment aan gedacht.

• #16.138
Maar is idd kutplek. Als je alleen in je zijspiegels kijkt heb je blinde vlekken daar bij het voorsorteren.

• #16.139
Maar goed, je zal wel slecht op je benen gestaan hebben toen je uit de auto werd gehaald als dat lukte. Heb ook weeens een vrouwtje uit een sloot gevist die te water was geraakt. Die stond me toch te shaken.

Als ze daar een flitspaal zouden plaatsen dan winnen ze dagelijks de lotto. Ik zou m'n leven er niet op verwedden dat de takelwagen en vrachtwagen maar 70 km/u reden.

Terug
Naar boven